Het werd tijd   5 comments

Ja, ik vond dat het tijd werd voor een nieuwe header. Dus heb ik bovenstaande in elkaar geknutseld. Daar staat in ieder geval een recent gekiekte kop van Diesel op.

Wat vinden jullie ervan, kan het ermee door?

Posted 7 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , ,

5 responses to “Het werd tijd

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een heel mooie header Bea, jammer dat je het koppie van Diesel niet wat meer naar onder hebt gezet, dan was het net of hij daar zelf liep in die prachtige natuur maar de foto van Diesel is echt mooi!

  2. Ik vind het heel leuk gevonden en heel geslaagd.

  3. Ik weet niet of je onder de hals en rechts meer foto hebt van Diesel. In dat geval had je de montage van Diesel rechts en onder beter de foto uit kunnen werken. Fotomontage is één van de kunstjes die ik zelf niet onder de knie heb.

  4. Het ziet er fleurig en lekker zomers uit Bea, misschien had je toch het koppie van Diesel iets meer kunnen laten zakken.

  5. Diesel mag wel wat pontificaler aanwezig zijn in je header…………….groter, meer centraal?

Geef een reactie

