Weer thuis   9 comments

Hermien is al weer thuis! Vanmiddag kwam ik bij onze boswandeling Henriëtte tegen met haar Joep. (Je weet wel de xBC.)  Zij wist me te vertellen dat Hermien gistermiddag al met haar bezoek weer mee naar huis mocht. Dus ik heb direct een mailtje gestuurd en vanavond had ik dit berichtje in m’n mailbox:

“Ben natuurlijk blij dat ik zo snel naar huis mocht, omdat het lopen met de krukken direct goed ging. (was het nog niet verleerd), maar het valt thuis toch wat tegen. Heel dik been en erg pijnlijk, maar ja maandag pas geopereerd, dus het heeft wel tijd nodig.

Denk dat ik vandaag een beetje teveel gelopen en geoefend heb, maar stilzitten vind ik moeilijk. Morgen toch maar rustig aan doen en de fysio komt dan langs. even horen wat hij zegt van zo’n dik been. Verder gaat alles goed.”

9 responses to “Weer thuis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi dat het zo vlot en goed is gegaan, maar het zal nog wel even tijd nodig hebben.

  2. Tijd heeft het zeker nodig, maar fijn dat Hermien al naar huis mocht, daar knap je toch het snelst op!

  3. Muts, en je eigenste gedoetje?

  4. mogge Bea
    ja ik denk dat het tijd nodig heeft
    bij jullie beiden , denk dat de honden het ook wel begrijpen
    dus maar ff mak an
    fijne dag evenzo goed

  5. Dacht dat het over jou ging Bea…. sterkte met je wandel vriendin. Ik weet er alles van met een zere been. Wat een delema maar rust en tijd doet het veel, hoop dat ze gauw weer goed op de been is.

Geef een reactie

