Zo beter?   11 comments

Heb toch nog even iets anders geprobeerd met de header. Welke vinden jullie beter, deze of de vorige?

Posted 8 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , ,

11 responses to “Zo beter?

Subscribe to comments with RSS.

  1. heb vorige niet gezien, maar deze is ook mooi!!!

  2. Dit bedoelde ik dus, fantastisch zo!!!

  3. Dit is het helemaal Bea, erg mooi hoor!

  4. een pracht banner , Diesel komt prachtig uit in dat mooie veld
    nee ik ben ook niet zo smeltbaar van een beetje regen
    neem het weer zo het komt
    wens je nog een fijne dag

  5. Veel beter Bea. Op de vorige poging zag Diesel er nogal “opgeplakt” uit. Knap werk hoor

  6. Ik vind deze ook beter. Knap werk !

  7. Nee..deze is ook mooi Bea….echt zommers!🙂 Goed gedaan.
    Bedankt voor je bezoekje…jah Ik stond velig aan de kant maar lette wel op mmm…ook het mannetje wederzijdes hield me echt in de gaten.
    T’was een korte vakantie maar wel lekker ben nu ook verder vrij…heerlijk.

    Hoe gaat het met jullie Bea..? zals even rond kijken wat gedaan hebt hier.
    Fijne weekeind en groetjes Traceyxx

  8. Ze waren beide mooi, maar eens veranderen is leuk voor iedereen. Bea, gisteren op een kwis werd er naar een hondenras gevraagd. Het was een ronde met een rode draad: alle antwoorden bevatten namen van vogels. Ik dacht onmiddellijk aan jouw hond en opperde Patrijshond. De jury was mild. Het antwoord was natuurlijk “Drentsche Patrijshond”, maar ons antwoord werd ook goedgekeurd. Oef. Groetjes, Karina.

  9. Heb de vorige niet gezien, maar deze is echt keimooi! Prachtig die kop van Diesel tussen die heerlijk fleurige bloemetjes!

Geef een reactie

