Het wordt een fijne dag   7 comments

  • de zon schijnt,
  • het waait wel, maar niet te hard.
  • het is niet koud.
  • heb goed geslapen en voel me lekker uitgerust.
  • de pijn is redelijk onder controle.
  • ben tevreden met mijn banner.
  • heb een vrolijke bos bloemen uit de tuin geplukt, die nu op tafel staat te pronken.
  • vanmiddag gaan Diesel en ik weer naar “onze Oop”.
  • vanavond komen Sietse, Lennart en Tamara eten
  • en Sietse blijft lekker een weekje logeren om mij te helpen met klussen die voor mij nu te zwaar zijn.

Gezellig allemaal! We wensen jullie ook een fijne zondag toe!

Posted 10 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

7 responses to “Het wordt een fijne dag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een prachtig boeket uit eigen tuin Bea, allemaal optimistische geluiden geniet van je leuke zondag samen met Diesel en op deze manier gaat dat helemaal lukken!

  2. Fijne dag Bea!

  3. Schitterend Bea…zo mooi al die bloemen.
    Jah wat een mooie dag was het vandaag..ben helemaal verbrand van het tuineren.
    Vijver is schoon..nu nog indelen, morgen dan maar..ben helemaal uitgeput lol..
    Fijne avond en groetjes Traceyxx

  4. inmiddels al avond bij jullie,hopelijk heb je genoten van een heerlijke dag,leuke banner heb je
    en ook een mooie vers geplukte bos op tafel.wens je een prettige week.

  5. Dat klinkt allemaal goed en gezellig. Veel plezier met de logé en succes met de werkzaamheden samen.

  6. Dat klinkt echt gezellig Bea. Geniet ervan en wens je alvast een fijne week

  7. ja inmiddels avond
    ik was op het werk , ook daar mooi weer
    maar dan is het toch anders
    ben blij dat de pijn minder is
    welterusten

Geef een reactie

