Een paar foto’s   13 comments

Foto’s van Diesel met Pa ( “onze Oop”) waar we gistermiddag even gezellig koffie gedronken hebben.

En een foto van iets fraais waar vanmiddag mijn oog op viel tijdens de boswandeling met Sietse en Diesel.

En toen vond ik ook nog dìt.

Posted 11 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , ,

13 responses to “Een paar foto’s

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hij lijkt zichtbaar te genieten van jullie aanwezigheid Bea.

  2. Wat een lieve foto’s van je oop met Diesel, het is net of Diesel voorzichtig is met je vader! Prachtige zwammen Bea, volgens mij zijn het gele trilzwammen en de laatste vondst is echt wel een vondst, waarschijnlijk verloren door iemand. Toch weer een heel geslaagde middag.

  3. Wat een aardige man..jouw vader.🙂

  4. Je hebt je Vader duidelijk een groot plezier gedaan met jullie bezoek Bea, leuke foto’s hoor. In deze tijd verwacht je dit soort zwammen niet, maar het is wel mooi om ze te zien. je gaat toch wel naar “tussen kunst&kitch” met je vondst?, je weet maar nooit!

  5. houd hem in ere
    zo het lijkt doet Diesel dat ook
    mooi beeld

  6. Daar moeten vier foto’s staan? Ik zie niks……………….. Hoe kan dat? Jammer.
    xSjer

  7. Tikkeltje jaloers keek ik vanmorgen best lang naar de foto’s van je vader met Diesel. Wat ben jij eigenlijk een bofkontje dat je je vader nog hebt, dacht ik. Toen begon ik plotsklaps mijn vader die er al zo’n 18jr niet meer is te missen, je kent dat wel van die kriebels in je maag-/hartstreek -kon ik nog maar even bij hem zijn- . Ik realiseerde mij het gemis en voelde hoe veel ik van hem gehouden en geleerd heb. Toch wel mooi wat zulke foto’s kunnen oproepen, hé Bea. ThnX!

  8. Mooie foto’s Bea…is dat jou vader..? ziet er heel goed uit!
    Beetje raar weer maar gelukkig nog zonneperiodes er tussen door.
    Fijne avond en groetjes Traceyxx

Geef een reactie

