Voetbal   7 comments

Posted 17 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Humor, Varia

Tagged with ,

7 responses to “Voetbal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wij zullen zien, of ze vanavond wél weten wat ze met dat ronde ding moeten doen Bea…….ben benieuwd hoor!

  2. Geweldig Bea, ik schoot in de lach wat een grappige foto’s heb je opgedoken! Vanavond toch maar heel even kijken ik zie het niet zitten met die miljonairs maar een bal kan raar rollen😉

  3. Big smile vanaf deze kant. Vooral foto 2 is helemaal geweldig🙂

  4. Ik heb van al de matchen van Oranje enkel de tweede helft van “Portugal vs Netherlands” gezien en als het niveau van al de matchen hetzelfde was ben ik blij dat het maar 45′ nutteloze en veloren tijd is geweest ! Met zo’n niveau zijn de Belgische “rode duivels” thuis gebleven. Ik had het jullie gegund van eens goed uit de bol te kunnen gaan buiten de carnavalsperiode maar ’t zal voor een andere keer zijn. Misschien wel tegen de Belgen, het is toch hetzelfde niveau.

  5. Na vanavond vind ik het zelfs sneu voor de hulphond dat hij erbij op de foto staat.
    Einde verhaal, zijn we ook weer van dat gezeur af.😉

  6. ha die Bea
    ja er waren vanochtend hier en daar nog beste buien ,maar kwam nog tot een mooie dag
    wens je ook een mooie avond
    zonder die oranje franje

  7. aaahaaahaaa grapig hoor die laaste foto🙂

Geef een reactie

