Gelukkig   3 comments

Gelukkig waren er gisteren ook andere en veel leukere dingen dan dat vermaledijde voetbal. Zo zijn Diesel en ik niet met z’n tweetjes bij “onze Oop” op bezoek geweest, maar was Sietse ook van de partij. Het was zó gezellig dat ik helemaal vergeten ben om ook maar één fotootje te maken.

En vanmiddag hebben Diesel en ik tussen de buien door heerlijk in het bos gewandeld. Vandaag kon Sietse niet mee (vorige week elke dag), want hij moest naar Enschede. Maar we hebben ons ook zonder hem wel vermaakt. We zijn een nieuwe hond (met bazinnetje) tegengekomen. Een Airedale terrier, ook een reu, maar die twee konden het gelijk goed met elkaar vinden. Ook zijn we weer een aantal bekenden tegengekomen en hebben zowel Diesel met spelen als ik met kletsen wel wat meer tijd daar doorgebracht dan eigenlijk m’n bedoeling was, omdat er nog van alles gedaan moest worden. Maar we hebben daar allerminst om getreurd.

Eenmaal weer bij huis heb ik m’n moddermonster in de kennel geparkeerd, ander schoeisel aangetrokken en ben maar eerst wat noodzakelijke boodschapjes gaan doen. Terug uit de stad heb ik bij een kop thee met een lekkere snee rozijnenbrood met roomboter besloten het voor vandaag wat karweitjes betreft verder maar te geloven. Toen Sietse terug was heb ik alleen nog eten klaargemaakt. Lekkere gebakken aardappeltjes met sla en een kipfiletje. Daarna zijn we nog even snel naar Sietse z’n huisje gereden om nog een paar dingetjes op te halen, want hij blijft deze week toch ook nog maar gezellig hier. En vanavond hebben we saampjes lekker onderuit gezakt een detective gekeken.

De laatste p&p-ronde met Diesel heeft Sietse voor z’n rekening genomen, zoals trouwens de hele afgelopen week ook al. Zo lief. Dan krijgt m’n pootje wat meer rust vindt hij en bovendien vindt hij het prettig nog even een ommetje te maken voor het slapengaan. En ik laat het me graag aanleunen.😉

Posted 18 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with ,

3 responses to “Gelukkig

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat was een leuke zondag Bea, fijn dat Sietse nog met Diesel ging wandelen, je had vandaag eigenlijk al genoeg gelopen, gezellig iemand een weekje in huis! Nog fijne dagen.

  2. Ieder z’n meug Bea. Maaaruhh voorlopig kan ik geen voetbal meer zien hoor

  3. Ik kan ook geen voetbal meer zien…lijkt dat alles daar in het teken ligt.. blij als het voorbij is.
    Lekker hoor Bea..wandelen tussen de buien door.
    Traceyxx

Geef een reactie

