Meet Lucy   13 comments

Eindelijk is het me gelukt! Ik heb een paar fotootjes kunnen maken van een dochter van Diesel. Het is Lucy, de pup die de baas van Jody zelf heeft gehouden.

Diesel en ik kwamen terug van onze dagelijkse struintocht door het bos met ingebouwd een oefening uitsturen en terugkomen op bevel (ging perfect!) en een oefeningetje met de zitfluit om de afstand waarop hij daar nog op reageert een beetje uit te bouwen (ging ook goed) en aan het eind nog even lekker zwemmen, toen ik ineens een jongeman 2 hondjes zag uitlaten. Dat waren Jody, de lab, die augustus vorig jaar in het bos spontaan gedekt was door Diesel en dochter Lucy. Zij is geboren in de nacht van 17 op 18 oktober 2011. Een klein rekensommetje leert ons dat zij inmiddels dus 8 maandjes oud is.
Je moet niet op de kwaliteit van de foto’s letten, maar je kunt volgens mij, afgezien van de kleur, wel zien dat het een dochter van Diesel is. Wat vinden jullie?

Posted 21 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with ,

13 responses to “Meet Lucy

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk om het nageslacht van Diesel te zien Bea, hij heeft zijn best gedaan hoor!

  2. De gelijkenis van het lieve hondenkoppeke is er wel zeker hoor Bea, leuk om een dochter van Diesel tegen te komen!

  3. Het hele koppie van Lucie is toch echt geen labrador. Kijk ook eens naar de oortjes. De snuit en de staart idem dito. Heel leuk zo’n combinatie: Drentsche Labrador of Labrapatrijshond?

  4. Dat was een leuke ontmoeting.
    Een mooie dochter.

  5. Hier ging je hart sneller van kloppen he Bea. Mooie foto’s en een mooie dochter van Diesel.
    Groetjes Anna

  6. Ik zie er echt geen Diesel in Bea ….. maar dat heb ik ook met baby’s, kan nooit zeggen op wie ze lijken🙂

  7. ik als Anna , ik zie zo iets ook niet
    wat denk jij komt de kleurstelling later nog of zal Diesel zij dochter als enkel bruin van kleur door het leven gaan
    ach wat ,als zij later maar net zo goed doet als hij
    trstn

  8. Huh, fraai zeg dat potente mormel van je! Grijns……….. een Drelab, Dordrent, Labrent, Drendor………….hihi ♥
    xSjer

  9. dat zegt de kalender haha
    geniet de dag zo die komt

  10. Dank je Bea
    wens ook jou een fijn weekend
    geniet de droge momenten samen met Diesel in de vrije natuur

  11. Ik dacht gelijk hoe komt Bea nu aan foto’s van “onze” Lucy, maar dan blijkt het uiteindelijk om “jullie” Lucy te gaan. Hopelijk wordt jullie Lucy niet zo ’n krapulleke als de onze. Die gaat ook door het leven gaan als terrorist “pur sang”.

  12. Jah je kan wel zien dat ze een dochter is van Diesel…wat is ze mooi zeg, ziet er ook heel charmant en lief uit🙂

Geef een reactie

