Rustdag   6 comments

Na onze inspanningen van afgelopen zaterdag hebben wij de zondag idd maar eens gebruikt als rustdag. Wij zijn zèlfs niet naar “onze Oop” geweest. Toen ik hem belde over hoe het proefexamen gegaan was en hem op zijn verzoek een nog nèt niet van minuut-tot-minuut-verslag had uitgebracht zei hij: “Kom maar niet. Ik kan me voorstellen dat je na zo’n dag wel eens even een dagje helemaal niks wilt doen.” De zondag heb ik dus zoveel mogelijk met de beentjes omhoog doorgebracht en Diesel hield mij daarbij gezelschap. Dat heeft er ongeveer zó uitgezien.

Posted 25 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

6 responses to “Rustdag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heerlijk zo’n echte rustdag Bea, Diesel geniet zo te zien met volle teugen en vindt het helemaal geen punt om te hoeven trainen, echt een leuk foto en je hoeft niet bang te zijn dat ze je pantoffel stelen😉

  2. kijk dat is nu echt een gezamelijke rustdag
    en wel verdiend ook

  3. Leuke foto Bea!🙂

  4. Zelf heb ik ’t niet zo op rustdagen Bea maar soms heeft het lijf het nodig, en zo te zien kan Diesel ook wel wat ontspanning gebruiken

  5. Knap dat je zo’n rustdag kunt nemen. Jullie hebben het beide wel verdiend. En zo te zien geniet Diesel er ook echt van.

  6. Lekkerrrrrrrrrrr en thnx. Joh Lee Hooker nog wel♥ Ik ga us ff weer fröbelen. Met get tracks bedoel je dat stukje in de code?
    xxxSjer

Geef een reactie

