Nieuw   3 comments

Hebben jullie het al gezien? Ze hebben weer iets nieuws bedacht bij WP en ik ben er blij mee. Is een hele verbetering!  Je kunt nu gewoon door alle berichten heen scrollen, zonder dat je op “vorige” of “volgende” o.i.d. hoeft te klikken. Dat gaat veel sneller en makkelijker.

En als je weer terug naar boven wilt: onderin je scherm is over de tekst heen de naam van je site zichtbaar met daarnaast het thema dat je gebuikt. Als je op de naam van je site klikt ga je automatisch weer helemaal naar boven! Ideaal!

springen-pompons springen-pompons springen-pompons

Alleen bij zoekopdrachten is het nog als vanouds. Dat lijkt me ook logisch trouwens. Is geen beginnen aan.

Posted 27 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with

3 responses to “Nieuw

Subscribe to comments with RSS.

  1. Veeeels te moeilijk voor mij Bea..maar bedankt:-)

  2. Dat is zeker een hele verbetering Bea, ik vind WP toch een hele goede site, met (gelukkig) erg weinig problemen.

  3. Ook ik vind WP nog steeds geweldig, het werkte niet goed met de reader maar via Google Chroom is het weer helemaal oké, Edward en ik zijn weer aan het bellen geweest, samen staan we sterk bij zulke dingen😉

Geef een reactie

