Een èchte vriend   7 comments

Mocht je, door wèlke omstandigheden dan ook, een vervelend gevoel hebben. Het gevoel dat je onderhand door iedereen in de steek gelaten bent. Bedenk dan dat je altijd kunt rekenen op

een échte vriend

Deze mededeling is mij ingegeven door de wel bijzonder innige en frequente contacten die ik de afgelopen tijd met deze vriend mocht hebben.😉

Posted 28 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Humor, Varia

7 responses to “Een èchte vriend

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dear Bea, ik weet niet wat de bedoeling is maar de “èchte vriend” werkt niet, fijn dat je zo’n goede vriend hebt wees er zuinig op, ze zijn schaars😉

  2. Ja hoor het werkt en is een leukerdtje…en wie zou die vriend nu zijn haha die karel toch!

  3. Geprobeerd Bea maar ik krijg een pagina om te beginnen met PowerPoint😉 en een triest gezichtje meer zit er hier echt niet in!

  4. Gelukt!!! En het is een echt goede, ik heb die vriend ook en zelfs na je dood blijft het nog even je beste vriend😉

  5. nu Bea het werkt ,maar niet zo de bedoeling was geloof ik
    en ik , ik snap er niets van
    ik maakte een fijn fiets ritje en ga nu voor een rustige avond
    die wens ik jou ook

Geef een reactie

