Puppybezoek   10 comments

Gistermiddag zijn Diesel en ik op bezoek geweest bij de van Drentenpassietjes. De pups van Lisa zijn morgen 8 weken oud en de eerste 2 gaan zondag naar hun nieuwe eigenaren. Dus dat kon nog mooi. Het was wel stikbenauwd, maar het was zó leuk! Ik heb echt genoten.

Roswitha heeft foto’s gemaakt en daar heb ik er een stuk of wat van ingepikt vanaf het forum (uiteraard met toestemming van Roswitha). Zet je schrap, want ze hebben een hoog smeltgehalte.

Posted 29 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

10 responses to “Puppybezoek

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja ik geloof je graag dat je daar bij weg smelt en neit door het warme weer
    mooie fotos van mooie honden
    fijne dag

  2. Dit is toch ech super vertederend Bea, zo voorzichtig en zacht met die mooie puppy’s met scherpe tandjes. Ach ja ik wist al wel dat Diesel zich zo gedragen, denk maar is aan mijn Lola, die hem soms zo lastig valt, met haar ontstuimige gedrag.

  3. Ohhhhh Bea wat schattig om te zien! Je zou er meteen eentje kopen 😉 De pups zijn heel erg mooi en ik denk dat moeder Lisa nu wel even aan rust toe is, zoveel kinderen en dan zonder man opvoeden is echt zwaar! De foto’s zijn overigens prachtig en al was het dan wat benauwd dat was het meer dan waard.

  4. Och wat zijn ze leuk .

  5. Owww ja …… ziet er echt lief uit. Diesel is dol op de kleintjes

  6. Deze foto’s hebben inderdaad een hoog smeltgehalte Bea, wat een droppies he? Ach gut….Lisa raakt er dus al twee kwijt, eigenlijk best wel een beetje zielig, maar zo gaat dat nu eenmaal.

  7. Wat zijn het toch een schatjes hé ! Ik hoop dat ze allemaal zeer goed terechtkomen.

Geef een reactie

