Agossie   6 comments

Vorige week maandag las ik ergens het volgende bericht. Ik had toen al een aantal andere berichten, dus ik heb dit als concept opgeslagen in m’n Live Writer. En wie wat bewaart heeft wat, nietwaar. Vanochtend kwam ik het berichtje weer tegen en nu post ik het dan maar.

In Michigan hebben stadsarbeiders een wasbeertje uit een benarde situatie gered. Het diertje was met z’n kop bekneld geraakt in een rioolrooster.

Arbeiders van Dearborn Heights, een voorstad van Detroit, troffen het onfortuinlijke wasbeerjong aan en hielden het hoofd koel. Ze smeerden het diertje in met olie en zeep en konden het zo uit het rooster bevrijden. De stadsarbeiders namen de kleine wasbeer mee naar hun depot en gaven hem daar een grondige wasbeurt. Het dier kwam ongedeerd uit het avontuur en kon weer in de vrije natuur losgelaten worden.

Posted 2 juli 2012 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Varia

Tagged with ,

6 responses to “Agossie

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja dat beestje had dus geluk
    soms zie ik wel eens een programma op de tv op het werk
    zijn er van die dieren smerissen aan het het werk ,nu die komen ook wat tegen zeg pppffftt
    fijne dag

  2. Ach gut, wat en zielig gezicht, gelukkig is het goed afgelopen. Hulde aan de mensen die het diertje hebben gered hoor!

  3. Echt zo’n koppie dat om hulp vraagt Bea, gelukkig is het diertje gered. Wat zijn het schatjes om te zien!

  4. Komt niet vaak voor dat je een wasbeertje zo op je gemak kan portretteren maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
    Gelukkig liep ’t goed af.

  5. Ik krijg het er al benauwd van als ik het zie. Het arme beestje. Gelukkig is de reddingsoperatie gelukt.

  6. aaagh wat een stumper..de arme schat. Gelukkig werd hij gered Bea.
    Echt zielig hoor dit soort dingen.

    Hoe gaat het met jou…ben een tijdje weg geweest.
    Heb een hoop in te halen.
    Ben weer terug straks.
    Fijne weekeind Bea
    Groetjes Traceyxx

Geef een reactie

