Uitleg Higgs-deeltje d.m.v. cartoon   6 comments

Allemaal reuze spannend nieuws en ik vind het echt erg interessant, maar het gaat mijn pet eerlijk gezegd ver te boven. Hoe is het gesteld met jullie begrip van deze materie?

Zou deze uitleg helpen?

Posted 4 juli 2012 by Cybermum Netherlands in Nieuws, politiek, wetenschap, Varia

Tagged with

6 responses to “Uitleg Higgs-deeltje d.m.v. cartoon

Subscribe to comments with RSS.

  1. nee ik denk het niet Bea
    jij zal liever met Diesel gaan wandelen
    ik stap liever op de fiets voor een mooie rit

  2. Na een paar minuten ben ik afgehaakt Bea, Higgs-deeltjes zullen wel heel belangrjk zijn voor de wetenschap maar in veel mindere mate voor mij😉

  3. Nog een afhaker🙂 Vanmorgen groot nieuws op het journaal maar ik zou bij god niet weten wat ik er mee aan moet …… maar de wetenschappelijke koppen klaarblijkelijk wel

  4. geen idee Bea
    wat het verschil is , ik heb het openbaar staan en men kan reageren ,ik krijg ze allemaak te zien
    zou niet weten wat ik er aan kon verbeteren
    maar het geeft een leuk verslag van een stukje fietsen
    wens je een goeden nacht

  5. Eerlijk gezegd, snap ik er geen jota van Bea, de wetenschappers zijn helemaal uit hun dak gegaan, maar wat moet je hier nu verder mee?

  6. Ik vind het allemaal super interessant. Zeker waar men de link legt met het heelal !!

Geef een reactie

