Op de koffie   5 comments

Het is nu 4,5 week geleden dat Hermien geopereerd is en een kunst-knieschijf heeft gekregen. Ik vond het tijd worden maar weer eens te gaan kijken hoe het ermee is.

Vanochtend ben ik dus even bij haar gaan koffiedrinken. Diesel kon helaas niet mee (vanwege Lola vond ik dat nog  niet verantwoord) en heeft lekker in de kennel gelegen.

Al meteen bij de deur werd ik hartelijk verwelkomd door 3 dames (Hermien, Izzy en Lola). Zodra het eerste enthousiasme wat geluwd was zijn de beide honden rustig ergens gaan liggen en hebben Hermien en ik dus gezellig koffiegedronken en over van alles en nog wat bijgepraat.

Het gaat goed met de knie. Er moeten nog wat zwellingen wegtrekken en het gevoel is nog niet terug, maar ik vind dat ze al heel goed loopt (nog met 1 kruk). Wel is het zo dat ze amper kan wachten tot ze weer helemaal normaal aan de gang kan en ze mist de boswandelingen, maar het is heel belangrijk dat ze nog rustig aan doet, dus: kiezen op elkaar en nog even geduld hebben.

5 responses to “Op de koffie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zoiets is ook geen kleinigheid natuurlijk, maar het gaat zo te lezen de goede kant op en de echte zomer moet nog beginnen, Hermien kan nog flink lang wandelingen maken, nu maar even rustig aan.

  2. Ja na zo’n operatie merk je pas dat je, zonder goed en pijnloos te kunnen lopen, best wel naar kunt voelen. Helemaal als je gewend bent om dagelijks heerlijke boswandelingen te maken. Begrijp haar ongeduld. Sterkte voor Hermien.

  3. bij op de koffie zeg ik proost
    en ik ben blij te lezen dat het goed gaat

  4. Dat is zeer goed nieuws te lezen Bea…wat leuk dat het een stuk beter gaat met je vriendin.
    Kan zo lang duren maar uiteindelijk komt ze goed er boven op.
    Kan ze niet in een rolstoel….lekker wandeling maken..?
    Traceyxx

  5. Een kunstknieschijf, ze kunnen wel wat tegenwoordig.
    Fijn dat het goed gaat met haar.

    Jetskefotografie

Geef een reactie

