Het is de deur uit   2 comments

Omdat ik niet weet wat de uiterste datum is waarop de kopij binnen moet zijn, heb ik vanochtend het concept-artikeltje voor Onze Drent vast aan Olaf gemaild, zoals hij zaterdag gevraagd had. Een aantal gegevens, zoals de puntenaantallen van de anderen en een paar namen, die ik nog van Wim zou krijgen, staan er nog niet in. Misschien weet O. die ook wel en anders kunnen ze altijd later nog ingevuld worden. Kan dat niet, dan is er ook geen man overboord. Zoals ik het geschreven heb, is het volgens mij ook zònder goed te lezen.

Het is in elk geval de deur uit en ik hoef me er geen zorgen over te maken of het wel op tijd is voor de eerstvolgende editie.

Overigens hebben anderen foto’s gemaakt, dus als die opgestuurd zijn kan e.e.a. er best leuk uit komen te zien.

2 responses to “Het is de deur uit

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    dus druk begrijp ik wel , maar zo te lezen voor een goed doel
    en dat strand wacht wel hoor
    ik zal zo afsluiten en weg voor de dag
    wens je een fijne

  2. Pingback: Afwachten maar « Tielestek

Geef een reactie

