Dapper   11 comments

Om de dag met een vrolijke noot af te sluiten plaats ik hier 2 foto’s.

Zo reageerde mijn Dappere Dodo in juli 2010 op de stofzuiger.

 

En déze foto is van vandaag.

 

 

 

Posted 10 juli 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , ,

11 responses to “Dapper

Subscribe to comments with RSS.

  1. en is dat inmiddels beter geworden

  2. Je ziet op de 1e foto ook duidelijk de angst in de ogen van Diesel, (grote pupillen) en de 2e foto gewoon relaxed naast de stofzuiger. Zo zie je maar, alles kun je aanleren, met veel geduld en zelf rustig blijven.

    Hermien Gerritsen
  3. Hahahaha…de eerste foto is wél leuk hoor! Diesel was er snel aan gewend, zo te zien.

  4. Voor jou een vrolijke noot om af te sluiten, voor mij een vrolijke noot om je blog te openen, hihi!
    Die eerste foto… arme Diesel! Lijkt onze poes Jip wel! Die rent alleen nog steeds hard weg als ie de stofzuiger ziet. Iets minder stoer als Diesel!

  5. Kijk dat is inderdaad DAPPER, wat een enige foto’s van heer Diesel, ik zal de moeite maar niet nemen om Mandy op de foto te zetten als de stofzuiger aan is, die was, is en zal wel bang blijven ook voor dat monster😉

  6. Hahaaaaa Geweldig leuk.
    Hier een kat die helemaal van de leg raakt bij het geluid van een stofzuiger🙂

  7. Onze hond houdt ook niet zo van onze Dyson🙂

  8. De stofzuiger stond zeker uit.😉
    Zonder gekheid , ik vind het inderdaad dapper van Diesel.
    Als het een Dyson is, dan moet ik zeggen die maken ook veel herrie, daar ga ik zelfs voor op de loop.😉
    Mijn man en kinderen hebben ook een hekel als ik ga stofzuigen. Daar is maar één remedie tegen, hen zelf laten stofzuigen.

    Jetskefotografie
  9. hihihihi…wat een schatje! Echt leuk dingen terug te zien!
    Hey, mooie stofzuiger heb je :))

  10. Pingback: Voor wie het niet wilde geloven « Tielestek

Geef een reactie

