Helemaal alleen met ons tweetjes   7 comments

Het leek vanochtend warempel wel of wij maar met z’n tweetjes op de wereld waren, mijn Diesel en ik. Natuurlijk, het regende, maar dat is voor ons nog nooit een beletsel geweest om lekker een uurtje te wandelen of te trainen. Vanochtend hebben wij dus alleen maar lekker gewandeld in “ons bos”, want ik vond dat Diesel wel een dagje vakantie mocht vieren (en ikzelf ook clip_image001_thumb.gif).

De enige levende wezens die wij hebben gezien waren vogels en een eekhoorntje en dat laatste pas toen we alweer in de auto zaten om naar huis te gaan. En of het dat wist, bleef het even rustig zitten naast de zandweg waar we op reden. En als ik m’n camcordertje bij me had gehad ………., maar helaas, dat bleek ik in de zak van m’n bodywarmer te hebben laten zitten en vandaag had ik een jasje met capuchon aan, dus ……..

En vanmiddag had ik dan het geluk dat ik de paar boodschapjes die ik nog moest doen precies tussen 2 buien in kon halen. Met boodschappen vind ik dat nooit verkeerd.🙂

Posted 11 juli 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , ,

7 responses to “Helemaal alleen met ons tweetjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je word goed nat dezer dagen in de regen.😉

  2. Hier blijft het de hele dag al droog, wel met wat wolkjes zo hier en daar.
    Lekker toch zo helemaal alleen met zn tweetjes het bos in.
    Vond ik met MaXXje altijd zo machtig die wandelingen aan het strand met slechts een paar medelanders.
    Geloof al bijna weer een jaar geleden dat ik mijn boeffie knuffelen mocht [weet niet eens de precieze datum,ergens half juli op een zondag], grrrrrrrr mis mn brave borst nog dagelijks.
    Moet slijten hé, om er maar een cliché tegenaan te gooien.
    Doe een knufje van mij aan De Diesel.

  3. Drenten en Bea’s zijn moediger dan Ann’s en Mandy’s, in de regen wandelen vind ik helemaal niets en de pitbull ook niet, jammer dat je het eekhoorntje niet op de foto kon zetten, zo vaak zie je die diertjes niet. Gelukkig dat je tussen de buien door boodschappen kon halen want het regent vandaag wel heel erg veel.

  4. Heerlijk is dat he?Zo heb ik ’s morgens in alle vroegte eens een das gespot op de hei.

  5. Dat is toch heerlijk Bea?….fijn die rust hoor. Inderdaad jammer dat je geen foto hebt kunnen maken van het Eekhoorntje.

  6. Heerlijk in alle rust te wandelen ,op Vlieland was het ook 1 en al rust alleen die regen ,ja daar wordt je niet goed van .

  7. Zalig lijkt me dat…heerlijk vroeg in de ochtend wandelen zonder een mens te zien. Wat een rust Bea🙂 en zo heerlijk al die vogel geluidjes om jullie heen.

Geef een reactie

