Afwachten maar   3 comments

Maandag schreef ik dat ik het concept-artikel voor Onze Drent alvast had opgestuurd naar Olaf van de GBC. Daar heb ik nog niets op gehoord, maar inmiddels heb ik zelf nog een aantal ontbrekende gegevens kunnen achterhalen, zodat ik vanochtend mijn definitieve versie heb opgestuurd.

Ben benieuwd wat er straks in het blad komt te staan, want de redactie van Onze Drent heeft altijd de mogelijkheid veranderingen in ingezonden stukken aan te brengen of een ander artikel over hetzelfde onderwerp te laten voorgaan, zoals indertijd mijn stukje over de Oefendag Veldwerk plaats moest maken voor een stukje van de voorzitter van de GBC.

Ook ben ik benieuwd of degene die foto’s gemaakt heeft deze ook heeft ingestuurd en hoe ze geworden zijn.

En nu dan maar wachten tot de nieuwe editie in de brievenbus valt.

Aanvulling

Toeval bestaat dus vast ècht niet. Amper had ik dit berichtje geplaatst of ik kreeg een mailtje terug van Olaf.

Hij schreef o.a.:  Dank voor je snelle reactie/opmaak. Met jouw goed vinden wil ik het stuk langs de GBC voorzitter laten gaan ter controle. En daarna neem ik contact op met de redactie over eventuele lengte + foto etc. Is dat akkoord?

Je begrijpt, dat is uiteraard akkoord.😉

3 responses to “Afwachten maar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dart is wel een beetje spannend Bea, jij hebt je best gedaan. En inderdaad, nu maar afwachten.

  2. Zeker spannend ,afwachten maar .

  3. Hopelijk komt nu alles in orde en heb je geen werk voor niets gedaan, ik zal voor je duimen Bea en natuurlijk is het geen toeval dat je meteen een berichtje kreeg toen je dit had geplaatst😉

Geef een reactie

