Uit bed gevallen   6 comments

Huh? Ja, òf ik ben vanmorgen zonder het te beseffen uit bed gevallen, òf anderen hadden een slechte nacht gehad.
Wat het was weet ik niet.

Om te beginnen was Diesel vanmorgen eerst helemaal niet van zins om uit de bench te komen, dus heb ik deze keer maar eerst een kop koffie genomen, voordat we richting bos zijn vertrokken. Eénmaal in het bos aangekomen was er werkelijk niets of niemand te bekennen. We hebben maar weer es een andere route gelopen. De laatste keer dat we daar waren was alweer bijna een jaar geleden geloof ik. Ik had er dus ook niet bij nagedacht dat er tegenover waar wij uit het eerste stuk bos kwamen een maïsveld lag en dat we vervolgens een flink stuk weg tussen twee open weilanden moesten aflopen vóór we in het volgende stuk bos waren. Nou, dat vergeet ik voorlopig niet weer. Het leek wel of het vanochtend veel vroeger warm was. Mèns! wat heb ik lopen transpidingessen.  Ik was blij toen we weer in het bos konden lopen met niet eens een zuchtje, maar slechts een vleugje wind.

Enfin, toen we weer bij de auto aankwamen kwam de heer van gisteren net aangewandeld met zijn hond. Zijn auto stond nu achter de mijne. Hij had een kort rondje gelopen. Zijn arme 10 jaar oude lab hàd het niet meer en liep te hijgen als een karrepaard. Wèl kwam ze direkt naar me toe om me te vertellen dat ze wel een lekkertje bliefde. Nou dat mocht.  Toen kwam er nòg iemand met hond in auto aan en hebben we even staan kletsen. De laatste reed door en ik wilde wel naar m’n volgende bakkie koffie en m’n tweede ontbijtje, maar Diesel had bedacht dat hij voor mij en mijn lekkertjes níét in de kofferbak wilde springen. Hij wilde het alleen maar voor een  lekkertje van eerstgenoemde heer doen en omgekeerd wilde de lab alleen maar in zijn kofferbak voor een lekkertje van mij. Volgens mij hadden die twee stiekem afgesproken ons een beetje voor de gek te houden, want wij bleken precies dezelfde lekkertjes bij ons te hebben.🙂

Thuis eerst koffie gedronken en toen gestofzuigd. Laat ik je vertellen dat ik liever twee uur met de hond loop dan dat ik stofzuig. Pffffff. Maar ja, het moet natuurlijk wèl gebeuren. Anders ga je er zèlf nog uitzien als een hond met al die haren.😉

Posted 24 juli 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , ,

6 responses to “Uit bed gevallen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.🙂

  2. kijk Bea
    zo heb je toch een fijne dag en ach wat is warm , zweten is zo ie zo goed
    dus als je dat doet bij iets wat je graag doet ,merk je het bijna niet eens
    ik had dat vandaag bij het fietsritje van een 94 km , ach het was en is lekker weer
    en ik ben blij met je glimlach vol van sentiment
    nu op naar een rustige avond

  3. Eerst even melden dat ik geniet van het prachtige zomerweer, maar stofzuigen, in de tuin werken, boodschappen doen met de auto enz. enz. was wel even echt zweten vandaag, dus flink veel drinken (de bloembakken ook😉 ) Maar je hebt met Diesel wel weer een fijne wandeling gemaakt, morgen nog warmer dus niet gaan stofzuigen!

    • Zal het morgen rustig houden. Heb vanmiddag in Notter al even 15 kg brokken gehaald voor Diesel, want de bodem van de ton komt al in zicht. En de nodige boodschappen voor het eten heb ik ook al in huis.😉

      • Gelijk heb je, wij moeten even wennen aan deze warmte/hitte en aangezien het vanaf vrijdag alweer regen en onweer wordt er nu maar van genieten, het werk blijft er wel, *zucht* ik moet nog heel veel werk doen, de nieuwe kozijnen, deuren enz. zijn errug mooi, maar het hele huis stond op z’n kop en alles was stoffig en smerig, maar ik las wel uren in om buiten te zijn, Mandy vindt dat geweldig en al is het nog zo warm te rent de hele dag heen en weer.

  4. Leuk dat je zo naar het bos kan om te wandelen. Onze Spot kan niet meer in de auto. Hij is super-gestresseerd in de wagen en gezien zijn leeftijd willen we hem een beetje sparen.

Geef een reactie

