7 jaar geleden   10 comments

Het is ongeveer 7 jaar geleden dat ik een mobieltje heb aangeschaft. En nu heb ik vorige week voor het eerst weer een nieuwe gekocht. De vorige, een prepaid, deed het nog prima (al viel hij onderhand bijna uit elkaar), maar deze heeft het voordeel dat er standaard navigatie in zit. Dat scheelt weer. Hoef ik niet iedere keer m’n huidige nav-je te updaten (vrij kostbaar toch wel) en bovendien kan ik inspreken waar ik heen wil en hoef ik geen adres in te typen. Mijn abonnement is vandaag ingegaan en ik heb hetzelfde nummer kunnen houden. Verder zijn alle telefoonnummers van m’n vorige overgezet naar deze en is het navigatiegeval ingesteld. Verder moet ik nog het één en ander uitfiegelieren, maar daar neem ik rustig de tijd voor. De belangrijkste dingen staan er al in. De gebruiksaanwijzing die ik van het internet heb gedownload beslaat alles met elkaar – dus ook inhoudsopgave, tekeningetjes e.d., nl. 200 blz.  Dat heeft een ouwetje als ik natuurlijk niet één, twee, drie onder de pet. 😉 Hoewel er ook al veel is wat zichzelf wijst zag ik in de gauwigheid. Ach ……. en ik heb handige zoons. 🙂 Kan ik altijd om hulp vragen als dat nodig is.

Dìt is hem.

Oh en voor ik het vergeet, dat m’n camcordertje een beetje een lens aan/uitknopje heeft is nu ook geen probleem meer: dit mobieltje vervangt dus eigenlijk 3 of 4 andere apparaten. Ik kan er mee bellen, navigeren, fotograferen, video’s maken en internetten  (hoewel ik me dat nog niet zo gauw zie doen).

Posted 26 juli 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with ,

10 responses to “7 jaar geleden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi dingetje Bea 🙂 nu nog een foto voorop van Diesel, hè?

  2. Er is in die 7 jaar een hoop veranderd op dat gebied Bea, in sommigen zit zelfs een 14 megapixels camera, en daar kan je hele goede foto’s mee maken hoor. Veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst!

  3. Ik denk niet dat we tot de generatie van mensen behoren die 24 uur per dag op zo’n schermpje staan te loeren 🙂
    Veel plezier met je nieuwe mobiel Bea …….. ik hou het nog even bij mijn ouwe Nokia 3410 http://knakkie30.wordpress.com/2011/11/08/the-ultimate-nokia-3410/

  4. Een heel mooi mobieltje Bea, ik blijf het gewoon doen met mijn aloude Nokia waar je alleen mee kunt bellen, SMS’en en naar de tijd en datum kijken, mij genoeg 200 pagina’s handleiding is mij net 199 pagina’s teveel 😉 Veel plezier ermee!

  5. een mooie HTC
    nu nog een pet , waar het allemaal onder moet
    suc6 en veel plezier

  6. Hip! en superleuk 🙂 Ik heb ook een HTC….. ben er erg blij mee. Veel succes met uitvogelen, maar dat lukt vast 🙂

  7. Een nieuw speeltje. Dat is altijd veel pret! Veel plezier ermee. Deze reactie komt via mijn mobiel(tje).

    planet of tine
  8. Zo dat is een mooie!
    De mijne kan bijna ook naar het museum maar doet het nog goed,dus ik wacht met aanschaf van een nieuwe.

Geef een reactie

