Een kinderhand is gauw gevuld   5 comments

De kinderhand in kwestie was in dit geval de mijne. Als ik eraan terugdenk zit ik nog te grinniken. glimlach

Mijn nieuwe mobieltje zorgde voor een glimlach. Toen ik hem vanochtend aanzette (als hij een tijdje niet in gebruik is gaat hij vanzelf uit: energiebesparing) verscheen er een grote ruitenwisser, die over het hele scherm veegde en regen ook. Daarna zag je weer eerst quasi druppels op het scherm en vervolgens alleen bovenin een wolk, waar regen uit bleef vallen . Oh en het was 15° en ik hoorde in het begin ook het geluid van regen en ruitenwisser! Ik ging dus met een big smile naar beneden en die bleef de hele wandeling met een eveneens vrolijke Diesel ook op mijn gezicht.

Hoe het bij jullie is weet ik niet, maar Diesel en ik vonden beiden de daling in temperatuur en ook de regen een verademing na de laatste dagen met een temperatuur van tussen de 28 en 30°. De mussen vielen hier zo ongeveer dood van het dak van de hitte. En gisteren was het ook nog eens vreselijk benauwd. Moedertje Natuur heeft voor een lekkere opfrisser gezorgd.😉

5 responses to “Een kinderhand is gauw gevuld

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wij zijn niet gemaakt voor tropische temperaturen en honden ook niet. Dit is lekker, right?

  2. 30°C hoeft voor mij ook niet. Dan krijg je ook meteen Ozon-toestanden en kan je alleen nog maar puffen. Geef mij maar 20°C mét zon.

  3. Wat een ontzettend grappig ding die mobiel van jou Bea, ik zou ook met een big smile hebben gekeken en dan nog de napret! Diesel heeft het vast ook gezien vandaar dat hij vrolijk was, al neem ik aan dat Diesel dat wel heel vaak is. Het is inderdaad ineens een stuk frisser en gister was het ook benauwd warm, maar ik heb er totaal geen last van gehad en Mandy ook niet, we zullen wel buitenlands bloed hebben😉 Het is nu droog met een zonnetje dus weer heel erg prettig, een heel fijn weekend gewenst vanuit Buitenpost waar de feestweek gister is begonnen maar waar je totaal niets van merkt.

  4. laat me raden , je hebt een HTC

  5. Owwwww hellup ….. straks ben je ook verslaafd aan je mobieltje😦

Geef een reactie

