Voor wie het niet wilde geloven   6 comments

Hier is een filmpje voor degenen die het niet wilden geloven aan de hand van eerder geplaatste foto’s. Mijn Diesel is hartstikke dapper.
Oh en zet je geluid maar niet zo hard.

Sorry voor het slechte en schokkerige beeld, maar het viel niet mee om met de ene hand te stofzuigen en met de andere te filmen.

Posted 31 juli 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

6 responses to “Voor wie het niet wilde geloven

Subscribe to comments with RSS.

  1. valt nog wel mee al kijkt ie niet blij.
    Mijn Kojak had allaang in de gordijnen gehangen 🙂

  2. Dapper zeker, ook Mandy was als ze dat kon een boom in geklommen 😉

  3. ik ben ook niet zo dol op dat HH
    ga ook liever rennen op de hei
    ja kop op , maar of het regt komt
    ik w8 af
    trusten

  4. Onze Spot had waarschijnlijk al lang de stofzuiger opgegeten 🙂 Flinke Diesel !

  5. Zeer flink ! Hij begint het te kennen dat hij er niet bang moet van zijn.

Geef een reactie

