De eerste foto’s   8 comments

Hier zijn een paar van de eerste foto’s die ik met m’n nieuwe mobieltje heb gemaakt. De allereerste was uiteraard van Diesel.🙂

               

               

De test is me niet tegengevallen.

8 responses to “De eerste foto’s

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi scherp Bea. Leuk dat dat zo kan , hè ? En spontane natuurlijke foto’s. Goed hoor.🙂

  2. Al zal het nooit de reden zijn voor aanschaf van een andere telefoon moet ik wel toegeven dat zo’n camera best handig kan zijn.
    En al zal het nooit van m’n leven een echte camera vervangen moet ik wederom toegeven dat de kwaliteit van deze piepkleine lensjes toch hard vooruit gaat

  3. Prachtige foto’s. Tegenwoordig bieden vele GSMs wel een delegelijke camera.

  4. Het zijn mooie foto’s Bea, dus de camera werkt goed! Die foto van Diesel met de nepeend is echt leuk, geef dat arme dier toch eens een echte eend om zich op uit te leven, eerst natuurlijk even humaan laten doden😉

  5. ha die Bea
    mooie fotos hoor
    al zal een fotgraaf de beperkingen zien
    ook ik doe er veel mee
    trstn

  6. Goed gelukt Bea

  7. Dat ziet er toch prima uit hoor, je kunt hier inderdaad voor kiezen, inplaats van met een zware camera te lopen zeulen. Maar ik ga met Henk mee hoor, ik houd het toch maar bij mijn spiegelreflex.

Geef een reactie

