Vanavond   6 comments

Mum gaat zo met de beentjes omhoog lekker even ontspannen na een druk dagje. En vanavond vroeg naar bed. Uiterlijk 22.00 uur denk ik. Ik moet nl. in het holst van de nacht weer op. Nou ja, in het holst van de nacht…….. om een uurtje of 04.00/04.30 ongeveer. Morgen een zware dag voor de boeg. Hopelijk ook nog met het nodige plezier.

Of ik morgen blog weet ik nog niet. Hangt ervan af hoe moe ik ben. En àls ik blog wordt het pas ‘s-avonds.

Posted 2 augustus 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

6 responses to “Vanavond

Subscribe to comments with RSS.

  1. Have fun !

  2. Over 3uur en 3kwartier gaat je wekker af ….. ik wens je veel kracht en sterkte deze dag.
    Liefs!

  3. Brrr dat is voor mij absoluut in het holst van de nacht Bea, veel plezier ehhh vandaag😉

  4. Over zo’n 3 uur er weer uit ….. ik moet er nog in🙂
    Benieuwd naar wat je al zo vroeg in de morgen gaat doen

  5. nog ff en de wekker gaat
    ik kruip er zo in , net thuis van het werk
    fijne dag alvast

  6. Natuurlijk is het toch 23.00 u geworden voordat ik in m’n mandje kroop, omdat ik nog allerlei dingen die ik nodig dacht te kunnen hebben bij elkaar gezocht en alvast klaargezet heb. Van de tijd die ik dus in bed heb doorgebracht heb ik dan ook nog eens minstens de helft wakker gelegen, omdat een kindje van de buren lag te huilen en te krijsen dat het een aard had. Arme ouders, die zullen ook niet veel geslapen hebben.

Geef een reactie

