En dan moet ik tòch weer even slikken   7 comments

Op 25 maart jl. was het 4 jaar geleden dat moeder is overleden.

hier als jonge vrouw

 
Vandaag zou ze jarig geweest zijn. En zodra ik me dat vanochtend realiseerde, moest ik tòch weer even slikken.

Posted 6 augustus 2012 by Cybermum Netherlands in In memoriam

Tagged with ,

7 responses to “En dan moet ik tòch weer even slikken

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie vrouw was dat Bea..en lief. Jouw vader vond ik ook al zo aardig.🙂

  2. Pracht foto bijzonder open uitstraling en logisch toch Bea, het is en blijft je moeder.

  3. Dat je moest slikken kan ik me indenken Bea, als ze net zo lief was als mooi toen ze jong was dan zal het nog wel heel wat jaren duren voordat je er niet meer aan zult denken op de dag van haar verjaardag.

  4. doe ik ook nog vaak Bea
    ongeacht datum of tijd
    praat nog wel eens met mijn ouwe heer

  5. Ik slik ook even. Prachtige foto! Al weer víér jaar gelee? Tsjonge…………………….. Lijkt gisteren…………… Wat ziet ze er happy uit op die foto hè?
    XXXSjer

  6. A beautiful picture. It is your mother I believe…

Geef een reactie

