Schudden   3 comments

3 responses to “Schudden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is dus even schudden voor het gebruik, hahahaha, hoe vaak Mandy schudt na het wassen weet ik niet zo snel kan ik niet tellen, maar daarna rolt ze zicht over de banken en over het vloerkleed en is met al dat haar toch betrekkelijk snel droog, echt een leuk filmpje om te zien hoe al die soorten dieren zich schudden als ze nat zijn!

  2. hier 24 geaden in de kamer ….. even de laatste zweetdruppels van me afschudden🙂

  3. 70% in 4 seconden? Wow, geef me dat recept us ff? Kan ik met mijn opvliegers wel gebruiken………………………….
    Fraai filmpje!
    Morgen bezoek, dus koude salades met 30 graden én vliegen……………… brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr grinn.
    xSjer

Geef een reactie

