Update pootje   14 comments

Gisteren was de laatste dag dat Diesel antibiotica moest slikken. Met het zalfje ga ik gewoon door totdat het pootje weer helemaal in orde is. Heb nog ruim voldoende.

Met de warmte van het afgelopen weekend viel het niet mee voor het arme dier. Hij mocht niet zwemmen dus ik heb hem zoveel mogelijk gekoeld met natte handdoeken e.d. Hier nog maar eens een paar foto’s daarvan.

veilig in de bench met natte handdoek tegen de warmte

lekker onder natte handdoek tukken in de kamer

Maar maandagmiddag troffen wij Hermien met Izzy en Lola en Henriëtte met zoon en hond (Joep) en ja hoor. Vriendjes en vriendinnetjes hebben samengezworen en zijn er samen vandoor gegaan. Wij waren duidelijk te laat om ze te stoppen en het hele spul – behalve uiteraard Joep, die is altijd de aanstichter van deze ontsnappingen, maar gaat zelf vast en zeker het water niet in –  lag al hoog en breed in de vijver, voordat we ze hadden ingehaald.

Thuisgekomen heb ik het pootje maar eerst goed schoongespoeld en ontsmet en daarna weer aangestipt met het zalfje.

Vanochtend na de boswandeling zag het er zo uit.

vanochtend na de boswandeling zag het er zo uit

Posted 22 augustus 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , , , ,

14 responses to “Update pootje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ach gut, die arme Diesel kon dus met het warme weer niet een lekkere duik nemen. Een goede oplossing met die natte handdoek. Hopelijk komt het weer heel snel goed met zijn pootje hoor.

  2. Die Diesel toch….. wat een ondeugd! maar was dus wel lekker even afgekoeld😉 En zijn pootje ziet er goed uit!

  3. ja ik kan hen geen ongelijk geven
    en de wond ziet er mooi schoon en genezen uit
    geniet de dag

  4. ja ik heb het echt nodig hoor
    dank je

  5. volgens mij gaat dit weer helemaal goedkomen Bea. Goed idee om Diesel aktief te koelen tijdens die snikhete dagen

  6. Ach gossie hij kijkt echt zielig Bea, het plekje is al mooi opgeknapt dat gaat helemaal goed komen. Gelukkig is het voor de dieren niet zo warm meer, ehhh ben ik te goed voor die kleine pitbull? Mandy’s bench is denk ik even groot als die van Diesel maar goed gevuld met kussens en knuffels😉

    • Verwen jij je kleine pitbull maar lekker hoor. Diesel gaat alleen maar in de bench als hij dat zelf wil en er is maar 1 knuffel zijn onafscheidelijke kameraadje en dat is eendje. Als je Diesel wel ziet, maar eendje niet, dan ligt eendje achter hem, half onder z’n staart, tussen z’n poten, o.i.d. 😉 Kussens en kleedjes gooit hij er uit. Veel te warm.

      • Leuk zo’n onafscheidelijk kameraadje Bea, Mandy heeft 4 kleine knuffels maar daar moet ik dan wel mee gooien anders doet ze er niets mee! Diesel vindt het dan wel te warm maar Mandy nestelt zich heerlijk in haar bench en ’s nachts gaat ze daar altijd in, voor haar een veilig plekje😉

  7. Pootje ziet er goed uit – hoe kan het ook anders met zo’n zorgzaam baasje, hé

  8. Sorry about your dog. I hope he will heal completly and fast. A very nice dog.

  9. ’t Is toch wat met die beesten van ons hè. De katten liggen in de zon en even daarna zie ik ze naar mijn nieuwe kleed verkassen, afkoelen! Gestrekt! Luka ligt met hitte in de hal, die is aardig koel en anders heb ik de tuinslang nog…….. voor hem en mezelf! Poot van Diesel geneest goed zie ik, mooi zo!
    Fijn weekend,
    xSjer

  10. dank je Bea
    gaat lukken hoor
    geniet de dag

  11. Dat gaa dik in orde komen !!

Geef een reactie

