Even opscheppen   10 comments

Waarover? Nou over Diesel natuurlijk! Vanmiddag tijdens onze boswandeling, dacht ik “what the beep”, ik probeer het gewoon. Dus Diesel en zijn vriendinnen Izzy en Lola waren voor Hermien en mij uit aan het dollen, rennen en snufffelen. Ik blies op de zitfluit en ………….. jawel hoor, ondanks de bijzonder verleidelijke aanwezigheid en vrolijke fratsen van de dames ging meneer keurig op afstand zitten!

HA!  
Dus màg ik even opscheppen?!

Posted 24 augustus 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , ,

10 responses to “Even opscheppen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja hoor je mag even opscheppen, goed van Diesel en natuurlijk van jou want jij hebt het hem geleerd, maar het is een hond met karakter en daar kan je trots op zijn, een heel prettig weekend gewenst, groetjes, Ann.

  2. Ehhhh Bea, hoe kom je toch telkens aan die leuke smiley’s ? Kan dat gewoon via Word Press?

    • Die heb ik in de loop van de tijd van internet gehaald en in een mapje “animaties” gezet. Dan kun je ze gewoon rechtstreeks vanaf je computer, dus zònder tussenkomst van photobucket o.i.d. in je teksten op WordPress zetten. Eigenlijk nèt zoals je foto’s. Ik stuur je binnenkort wel een mailtje met een paar links naar sites waar je ze kunt vinden. Je kunt ze ook direkt van die sites in je teksten zetten, maar dan moet je naar het gedeelte van je WP-bericht waar je codes in kunt zetten.

  3. Schep jij maar op hoor🙂

  4. daar mag je zeker over opscheppen
    geniet het weekend

  5. Leuk hoor zo’n hond die je zo naar je luistert. En dat komt niet zo maar uit de lucht vallen..daar is op getraind en jullie vinden het beiden leuk. Fijn weekend Bea.🙂

  6. Jij mag opscheppen, trotse4 baas! Ik vinnut knáp!
    Fijn weekend!
    xsjer

  7. Jazeker mag je dat ! Wat een flinke hond die zo goed naar zijn baasje luistert. Je mag er zeer trots op zijn Bea !

  8. Daar kan je inderdaad trots op zijn hoor Bea. maar wat wil je ook, Diesel heeft een prima opvoeding genoten.

Geef een reactie

