Tijdverdrijf   10 comments

Toen ik vanochtend ergens een poosje moest wachten kon ik even niet gewoon rustig zitten niks doen. Dat heb je soms hè? Dus ik dacht: weet je wat, ik heb nu toch even tijd, laat ik eens de mogelijkheden van m’n nieuwe mobieltje wat verder verkennen.

En wat dacht je dat ik gedaan heb? Ik heb YouTube geïnstalleerd en op m’n gemakje een filmpje bekeken. Hartstikke leuk. Het is natuurlijk wel een stuk kleiner en dus zijn ook niet altijd alle filmpjes voor iedereen even duidelijk, maar het werkt!

De tijdschriften die je in om het even welke wachtkamer in den lande ook ziet liggen zijn meestal zo niet jaren, dan toch maanden oud en nu heb ik dus weer iets anders te doen als ik langere tijd moet wachten.

Tòch aardig als tijdverdrijf.

En weet je wat ik ook zo leuk vind? Nu kan ik mijn Pa, die inmiddels (hij is nu 89) geen computer meer heeft, toch ook eerder gemaakte  filmpjes van wandelen en werken met Diesel laten zien. (Nieuwe, die ik met dit mobieltje maak natuurlijk ook zolang ze er nog op staan.) Hij vindt dat zeker weten mooi, want de foto’s die ik met m’n mobieltje gemaakt heb heeft hij ook met veel plezier bekeken.

10 responses to “Tijdverdrijf

Subscribe to comments with RSS.

  1. mogge Bea
    ja dat is een pracht manier om je vader te laten genieten van o.a Diesel
    ik heb ook zo een smartfone en ben ook blij met sommige toepassingen
    dus ik zeg geniet er van en van de dag

  2. Toch mooi dat die mogelijkheden er op zitten hoor Bea. Het is even knutselen, maar dan heb je er ook plezier van, en voor je Vader is het natuurlijk ook erg leuk.

  3. Nog steeds mijn oude makkelijke mobieltje Bea, maar als ik zo jouw enthousiaste verhaal lees dan kan je er toch wel heel veel mee, leuk voor je vader dat hij Diesel in actie kan zien en natuurlijk ook voor jezelf als je ergens moet wachten.

  4. Klinkt goed Bea ….. toch stel ik de aankoop van een smartfoon, aipot of blekberrie nog even uit. Ben nog zo verknocht aan m’n ouwe trouwe Nokia 3410 🙂

  5. helaas moet ik je gelijk geven

  6. Goed idee en leuk voor je vader.

  7. mogge Bea , ja ik heb een aardig tuintje hé haha een pracht gebied op een 100 meetr van huis
    ik schreef dat niet tevreden zijn van cameraatje bij een foto van een wit vlindertje , maar ja die bewoog ook
    nee al in al ben ik tevree met mijn kleine vriend die ik ook altijd bij me heb
    ik wens je een fijne dag

  8. Dat is echt heel goed wat je gedaan heb Bea..fijn dat je dan alles kan delen gelijk met je telefoon.
    Ik heb alleen zo een goedkope..bang dat Ik hem kwijt raak.. maar toch zo zie Ik ook dat het best heel handig
    kan zijn om anderen dingen te laten zien die ze anders niet zouden zien omdat ze geen computer ofwat
    dan ook hebben! Leuk voor jullie Bea!

Geef een reactie

