Spanning en sensatie   6 comments

Vandaag een spannende dag, met kunst- en vliegwerk. Hoe en wat precies hou ik nog even stil. Maar hou vanaf morgen het blog maar in de gaten, want ergens dit weekend heb ik denk ik bijzonder nieuws.🙂

Posted 31 augustus 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with ,

6 responses to “Spanning en sensatie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha, spanning en sensatie kunnen we gebruiken, vandaag echt slecht weer en dan is nieuws altijd leuk, een heel prettig en spannend weekend gewenst voor jou en Diesel.

  2. we wachten het in spanning af
    hier werd het schitterend weer en ik was dan ook uren weg te wandelen
    fijne avond

  3. Ben benieuwd Bea

  4. Jij weet de spanning er wel in te houden….
    ben niks nieuwsgierig hoor😉

  5. Ik weet het! ben zéér benieuwd naar je verslag………………….. ♥
    XSjer

  6. rapapaah…rapapaah….

Geef een reactie

