Spanning en sensatie – deel 1, 2 en 3   8 comments

We houden de spanning er dus nog even in, door dit onderwerp in een paar delen op te splitsen. Ten eerste omdat ik vind, dat elk van deze delen eigenlijk een eigen bericht zou verdienen en ten tweede, omdat een van de volgende delen nog niet helemaal klaar is om wereldkundig te maken. Mogelijk moet dat zelfs ook nog weer opgesplitst worden.

Voor nu zal ik toch maar even 3 belangrijke zaken in 1 berichtje posten. Dit zijn berichtjes, die alleen met spanning te maken hebben. De sensatie komt later.

Ten eerste: nadat ik de afgelopen tijd een aantal malen met (o)pa voor onderzoeken naar het ziekenhuis geweest ben, heb ik hem dus afgelopen woensdag voor opname weggebracht. Er is een kleine ingreep verricht. Deze is zo goed verlopen, dat ik hem donderdagmiddag weer kon ophalen en hij zit nu weer lekker in z’n eigen gedoetje. Er wordt goed op hem gepast, dus daar heb ik even wat minder zorgen om. Eind september hebben we weer een afspraak en zien we verder.

Ten tweede: nu kan ik het in grote lijnen wel vertellen. Mijn (zoon en) schoondochter zijn sinds gisteren weer thuis. We zijn de afgelopen tijd een aantal malen voor onderzoeken naar het AMC geweest en twee weken geleden is zij opgenomen en heeft een zware operatie ondergaan. Het gaat nu gelukkig goed met haar (en met hem, want hij heeft het ook bepaald niet makkelijk gehad) en zij kan beginnen aan een lange periode van revalidatie.

Ten derde: gisterochtend ben ik met de andere zoon een appartementje gaan bezichtigen. Hij heeft het gelijk geaccepteerd en als overname van spullen die precies op maat zijn en de papierwinkel geregeld zijn, kan de sleuteloverdracht op 3 oktober plaatsvinden. Het ziet er goed uit en heeft als groot voordeel, dat hij dan een aparte slaapkamer krijgt. Verder zit het op een verdieping in een appartementencomplex en kan niet iedereen daar zomaar binnenlopen. Waar hij nu nog zit kon iedereen zo zijn tuintje inlopen en voor het kamerraam of de tuindeur staan gluren of er op kloppen.
En je raadt nooit waar …………… pàl naast zijn tweelingbroer, haha!

Posted 1 september 2012 by Cybermum Netherlands in Gezondheid en welzijn, Varia

Tagged with ,

8 responses to “Spanning en sensatie – deel 1, 2 en 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. dat klinkt goed bea! langzaam keert de rust weer terug….

  2. Fijn dat het naar omstandigheden weer redelijk goed gaat met je Vader en Schoondochter Bea. Dat is toch ook toevallig hoor, een tweeling die naast elkaar woont.

  3. Hoop dat alles verder goed zal verlopen..fijn weekend Bea🙂

  4. Twee operaties van zo dichtbij is niet niks Bea. Mooi om te horen dat het goed gaat.
    Zelf ben ik wel blij dat er geen broer of zus pal naast me woont🙂

  5. Wat een goede berichten allemaal Bea. Je hebt het de afgelopen weken behoorlijk zwaar gehad met schoondochter en vader. Hoop dat het allemaal goed zal komen en je weer op de normale tijd samen met Diesel in het bos te ontmoeten.

    Hermien Gerritsen
  6. Dat was allemaal best wel spannend en zeker met je vader en schoondochter, fijn dat het zo goed gaat dat haalt de druk behoorlijk van de ketel, wat leuk tweelingen die naast elkaar gaan wonen, ach en mijn broer mag best naast me komen wonen maar hij wil gewoon niet😉 Je hebt het er druk mee gehad en nu even lekker uitrusten morgen, mooi weer dus een wandeling met Diesel is nooit weg!

  7. mogge Bea
    dat zijn alle gelukkig goede de positieve berichten
    kan de spanning wat afnemen en er vandaag een wandeldag van maken
    geniet de dag

  8. Dit is allemaal al heel goed nieuws ! En dat je zoon naast zijn tweelingbroer terecht is gekomen is al helemaal top, toch ?

Geef een reactie

