Dit is wel heel bijzonder!   7 comments

Iemand had dit filmpje van een leucistische vos in België op het Drentenforum gezet en ik vond het zo bijzonder, dat ik hem voor jullie hier ook in m’n blog plaats.

Posted 5 september 2012 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Natuur

Tagged with , ,

7 responses to “Dit is wel heel bijzonder!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aan het eind van het filmpje is ie wat groter maar ook op afstand zie je zoiets niet snel over het hoofd

  2. ja heel bijzonder
    het spotten van die vos op die afstand is al een wonder
    het geduld nadien is prijswaardig
    en die prijs is dit blog

  3. Wat een geweldig gezicht Bea, zoiets zien en dan ook nog filmen is echt uniek, een goudvis met leucisme is iets wat ik zelf heb kunnen zien, maar dan moet ik er wel bij vertellen dat mijn zoontje een scheikundedoos voor beginners had gekregen van een best wel domme moeder, hij kwam heel trots met een witte goudvis naar beneden, het was gelukt!!! De goudvis heeft het niet overleefd en er is geen vervolg gekomen op de scheidkundedozen😉

  4. Heel bijzonder om zo’n dier aan te treffen Bea, de man die dit kon filmen, had de dag van zijn leven.

  5. Zó zeg, dat je het geluk hebt om zo’n beest te filmen en ook nog zo goed! Bijzonder.

  6. Hé Mum, ik heb um door, die playlist! Net veranderd. Playlist nummer +datum. Heb Nynke weer. Heerlijk! Thnx😉
    Fijn weekend!
    xSjer

Geef een reactie

