Sfeerbeelden van onze zondagochtend   12 comments

Vanochtend zijn Diesel en ik al vroeg naar het bos gegaan. Het belooft een mooie dag te worden en wij willen dan graag de dagjes-mensen vóór zijn.

Onderweg heb ik een paar foto’s gemaakt, die hopelijk de sfeer aardig weergeven.

Wij hebben weer genoten en eenmaal weer thuis kroop Diesel in de kennel, waar ik hem zijn ontbijt geserveerd heb. ‘t Is zondag, dus een ei hoort erbij. Daar smult hij van. Hij neemt het ei eerst heel voorzichtig in de vang en loopt met mij naar de kennel. Pas als ik het bij z’n brokken in de voerbak doe eet hij het op.
Zelf eet ik eigenlijk heel vaak gewoon “een boterham met tevredenheid”, maar vanochtend heb ik gesmuld van een van mijn favoriete ontbijtjes. Kijk, ik heb er nog nèt op tijd aan gedacht even een fotootje te maken.

De frambozen en helaas ook de  blauwe bessen heb ik moeten kopen. Ik heb een pracht van een struik in m’n tuintje staan, die vòl zat met blauwe bessen. Èchter, die brutale donderstenen van merels waren mij allang weer voor en hebben de hele struik kaalgevroten.

12 responses to “Sfeerbeelden van onze zondagochtend

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daar was je idd redelijk vroeg Bea. Zonneharpen in een nevelige ochtend …….. je dag kan niet meer stuk

  2. Allemaal spinnewebben? Brrrrrrrrrrrr. Maar wel mooi! Vlg. jaar een net over de bessen?😉
    x

  3. Wat zullen jullie -stralen- op deze mooie nazomer ZONdag (#)

  4. Mooi die zonneharpen,deze foto’s geven altijd zo’n lekkere sfeer, toevallig dat ik er vanochtend ook een paar heb gemaakt.

  5. daar is maar één woord voor: genieten!

  6. Wat een sfeertje Bea, die bedauwde spinnewebben doen altijd zo sprookjesachtig aan en ook de zonneharpen zijn heel erg mooi, je ontbijt ziet er heerlijk uit en net als Sjerrie schrijft, toch maar een netje over de bessen? Diesel een ei op zondag, dus die wordt echt verwend, Mandy is meegeweest naar Orvelte maar daar was het wel heel erg druk door de herfstfair en heel erg warm, oplaatst wilden we wel naar huis. Lekker als je zo vroeg bent en dat zit er bij mij echt niet in😉

  7. mogge Bea
    ja alweer een nieuwe dag , ik was er gister niet
    ja dat zijn zeker mooie sfeerbeelden , heb je goed in beeld gebracht
    en lekker samen ontbeten
    geniet de dag

  8. Mooie sfeer beelden Bea, de tijd van de zonnestralen door de bomen zoals op de bovenste foto is weer in aantocht hoor. De foto van je ontbijtje, is prima gelukt……allemaal vitamientjes he?

  9. The light is so lovely in these pictures. I those berries, I guess you enjoyed them!🙂

  10. Op tijd een net ophangen, zou kunnen helpen.
    Je foto’s geven prachtig de sfeer van die ochtend weer.

Geef een reactie

