Overweging   8 comments

Sinds er weer af en toe reacties in het Engels komen, overweeg ik om ook mijn berichten maar weer in beide talen te schrijven voor zover dat mogelijk is met mijn bescheiden taalvaardigheden. Wel weer in een scroll bar dan, anders worden het zulke enorme lappen tekst.  Zoiets als dit dus.

Wat vinden jullie, goed idee of niet?

—o0o—

Since  comments in English are occasionally being posted here  again, I am considering also writing my posts  in both languages again ​​if at all possible with my modest language skills. But in a scroll bar then, otherwise you’d get such enormous amounts of text.  So something like this.

What do you think, good idea, or not?

Posted 11 september 2012 by Cybermum Netherlands in tests, Varia

Tagged with , ,

8 responses to “Overweging

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als je vaak Engelse reacties krijgt is het inderdaad een goed idee Bea, ik doe dat niet mijn Engels is aardig maar ik spreek het beter dan dat ik het schrijf😉

  2. Nice! and a very good idea! En handig zeg, zo met die scrollbar!

  3. Dit is gewoon jou eigen keus Bea maar als iemand jou Nederlandstalige lap tekst kan lezen mag ik aannemen dat diezelfde persoon ook in het Nederlands kan reageren

    Zelf pas ik me altijd aan de taal waarin iemand schrijft aan, desnoods met de (gebrekkige) online vertaler

    • Het is een misvatting te denken dat iedereen die op mijn blog reageert ook in het Nederlands kan reageren. Sommigen kunnen wel een stukje via een gebrekkige vertaalmachine lezen, maar beslist geen hele stukken. Laat staan dat ze ook in het Nederlands kunnen reageren. Men reageert ook wel eens op een foto, of, bij gebrek aan een snappertje voor Nederlands op een verhaal dat door foto’s min of meer kan worden gesuggereerd.
      Trouwens, ik meen me te herinneren dat jij het indertijd juist jammer vond dat ik hiermee ophield.

  4. Ik vind het een prima idee, ik doe hetzelfde weer voor mijn Engelstalige vriendinnen. Ze reageren wel niet op het blog zelf, maar wel in de chat en soms op Facebook. Ik ken ze al tien jaar. Het enige dat ik vaak vergeet is ook de titel tweetalig te maken. Als het voor jou belangrijk is dat ook Engelstalige je blog kunnen lezen, doen! Tip: De engelse versie maak ik vaak korter.

  5. mogge Bea
    ik vind dit een heel sympatiek idee
    suc6 ermee
    en een fijne dag

  6. Goede morgen Bea
    Als je ook je blog in het engels kunt schrijven, is dat geweldig. Dus ik zou het zeker doen.
    Succes en een fijne zonnige dag.

  7. Tja….waarom zou je niet doen doen Bea. Net als Ann, kan k prima Engels lezen en spreken, maar het schrijven laat te wensen over.

Geef een reactie

