Heerlijk diner / yummie dinner   12 comments

Vanavond heb ik mijzelf verwend met een heerlijk diner: Scampi con Linguine e Limone. Glaasje wijn erbij ……. mmmmmm.  Ben je al een beetje jaloers?
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik er niet meer garnalen in gedaan heb.
Toen ik klaar was heeft Diesel met plezier het bord schoon gelikt (ik had er een beetje pasta op laten liggen en een paar spercieboontjes.)

—o0o—

This evening I treated myself to a yummie dinner: Scampi con Linguine e Limone. Glass of wine to go with it ……. mmmmmm. Are you a bit jealous yet?
The only thing I regret is not adding more shrimp.
After I finished my meal Diesel was happy to clean the plate (on which I had left some pasta and a few green beans).

12 responses to “Heerlijk diner / yummie dinner

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wauw …….. dat ziet eruit als een feestelijk bordje eten Bea. veel mooier dan mijn bord met grauwe andijvie🙂

  2. Stíkjaloers! Dát ziet er lekker uit! YumYum.
    xSjer

  3. ha die Bea
    nee van die euro komen we niet meer af
    van dat bordje lekkers wel hihi
    denk dat Diesel en ik hap slik weg hadden gedaan
    ja wat extra garnaaltjes doet er echt toe hoor , en als die dan per ongeluk van de vork vallen
    bedenk je hoeft ze niet te zoeken hihi
    welterusten

  4. Ziet er inderdaad feestelijk uit. Wel knieperig dat je voor Diesel niet een garnaal op het bordje had laten liggen.
    Fijn weekend Groetjes Anna

  5. Dat ziet er heerlijk uit hoor Bea, daar zou ik ook best wel een bordje van lusten, en inderdaad……met lekker veel garnalen!

  6. Dat ziet er zeker yammie uit Bea, je hebt helemaal gelijk hoor Diesel krijgt veel te kort😉 Garnalen zijn heerlijk, maar laat Mandy nu niet lusten, ik had ook eens iets met garnalen en het iets at ze op, de garnalen bleven liggen, dus zal ik het maar niet met oesters proberen!

  7. Geef me dat lekker receptje maar eens want dat ziet er idd overheerlijk zomers uit !

  8. Lijkt erg lekker ,fijn weekend .

  9. jeuj….. dat ziet er wel verrrrrektes lekker uit zeg!

  10. Zier er lekker uit en het klinkt goed. Je moet jezelf zeker regelmatig verwennen. En jij hebt weer zoveel verwennerij over dat ook Diesel kan meegenieten.

    Jetskefotografie

Geef een reactie

