Ra-ra, wat vliegt hier? / Guess what’s flying here   7 comments

 

Gisteravond stond ik in de keuken toen mijn aandacht werd getrokken door plotselinge snelle beweging buiten het raam. Gelukkig lag m’n camcordertje op tafel. Dus ik heb geprobeerd het vast te leggen. Makkelijk was het niet, maar hierboven zie je het resultaat. Het geluid dat je hoort op de achtergrond is van Diesel, die op dat moment z’n etensbak aan het leegmaken was.

Zie je wat het was? Inderdaad, het waren gewone dwergvleermuisjes, die rondzoefden, op jacht naar insecten.

—o0o—

Yesterday evening I was standing in the kitchen when a sudden quick movement outside the window caught my attention. Fortunately my pocket camcorder was lying on the table. So I tried to capture what it was. It was not easy, but you can see the result above. The sound you hear in the background is Diesel my Drentsche Patrijs Hond, cleaning out his bowl.

Do you see what it was? Indeed, they were small pipistrelle bats, flitting about, hunting for insects.

7 responses to “Ra-ra, wat vliegt hier? / Guess what’s flying here

Subscribe to comments with RSS.

  1. was het een vleermuis?? of anders was het een klein soort roofvogel
    en wat is de hoofdprijs als je het goed geraden hebt???
    gr
    maria

  2. Het is maar goed dat je erbij hebt gezet wat het waren Bea, ik zie dat niet hoor ik denk waarschijnlijk aan zwaluwen als ik zoiets zie😉

  3. Die beestjes zijn wel razend snel Bea, toch leuk om zoiets te zien.

  4. Ik dacht ook een behoorlijk uit de klauwen gegroeide vleermuis.
    Voordat ik filmpje zag dacht ik even oefff Bea&Diesel zijn meegenomen door een UFO😉

  5. Mooi hè die beestjes. Zo hoekig als ze vliegen. Bij de buren rúgelden ooit een stel jongen naar benee toen ze de markies liet zakken.

  6. ha die Bea
    ja leuk hé ik zie ze hier ook vaak voor het raam
    maar vind ze nu maar eens terug op de dag
    wens je een goede nacht

  7. Dat is zeker een vleermuis bij valavond.

Geef een reactie

