Vergeten / Forgotten   9 comments

Oeps, helemaal vergeten te melden bij het berichtje over m’n lekkere diner: de tomaatjes die ik gebruikt heb kwamen uit een houten plantenbak in m’n eigen tuintje. Het zijn er dit jaar weer zoveel dat ik amper meer weet hoe ik ze op moet krijgen. Dus ik gebruik ze voor alles waar ik ze maar voor kàn gebruiken. Hieronder plaats ik dan nog een fotootje van de overheerlijk gele paprika die ik er ook in had staan.

—o0o—

Oops, completely forgot to mention in the post about my yummie dinner: the small tomatoes I used were home-grown in a  wooden container in my own garden. This year the harvest was so abundant again that I used them for everything and anything I could think of. Below is a picture of a yellow sweet pepper I grew in the same container.

9 responses to “Vergeten / Forgotten

Subscribe to comments with RSS.

  1. MMMMMMM jammie!!

  2. mogge Bea
    die zien er echt smakelijk uit
    en denk dat je ze wel opkrijgt , toch
    geniet de dag

    • De paprika is inmiddels op, maar de tomatenplant weet van geen ophouden. Daar smul ik dus nog steeds van. En ik laat er een paar aan zitten ook in de hoop dat het zichzelf uitzaait, nèt als vorig jaar. Dan heb ik weer een gratis tomatenplantje.🙂

  3. Geweldig dat je dat voor elkaar hebt gekregen.Helemaal gezond zonder al het vergif er op.
    Fijne dag Groetjes Anna

  4. Heerlijk Bea zoveel tomaten uit eigen tuin/bak, de paprika (die inmiddels op is) ziet er ook prachtig uit en je hebt gelijk tomaten uit de super smaken nergens meer naar, alhoewel ik de trostomaten nog wel vind gaan er gaat natuurlijk niets boven eigen teelt en dat is bij jou dik in orde!

  5. Daar hangt een schat aan vitamientjes Bea, heerlijk hoor uit eigen tuin.

  6. wat dacht je van een tomatensoepje van je eigen gekweekte tomaten Bea ?

    ech wel lekker

  7. Beautiful pictures, and I wish it was me with such lovely vegetables (but I’ve actually got a few tomatoes)..

Geef een reactie

