Weekeinde / Weekend   7 comments

Diesel en ik trekken ons even een dagje (of twee, drie) terug.

—o0o—

Me and my Diesel are going to retreat for a day (or two, three).

Posted 22 september 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , , ,

7 responses to “Weekeinde / Weekend

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eens een paar dagen terugtrekken is soms nodig en ook vaak prettig, ik hoop niet dat er iets is wat vervelend is, wat heb je een prachtige plaat geplaatst Bea, ik wens je of sterkte of een heel prettig weekend samen met Diesel.

  2. Ik blijf aanwezig Bea
    Fijn weekend

  3. Jij ook fijn weekend Bea.😦

  4. Bea
    ik zag deze plaat zo juist in mijn GB
    dank je wel , is toch leuk zo af en toe
    ik werk dit weekend en ben dus weinig online
    na dinsdag nog minder , dan ben ik er wat dagen tussen uit
    wens je een goede nacht en een fijne zondag

  5. Ha eindelijk, dat wordt tijd. Geniet ervan Mum! Hoest met de voetjes?
    Fijne zondag!
    xSjer

  6. Fijn weekend hoor Bea.Groetjes Anna

  7. Een prachtige plaat Bea. Nee…..ik hoop ook niet dat er iets vervelends is gebeurt hoor.

Geef een reactie

