En wat doe je dan? / So what do you do?   11 comments

Tsja, heb even een paar daagjes rust proberen te nemen, maar het was nog niet voldoende om m’n lusteloosheid en vermoeidheid van de laatste tijd helemaal weg te werken.  Gisteren voelde ik me echt niet jofel. En wat doe je dan? Tenminste, wat doen wij vrouwen dan? Ik heb de kapper opgebeld en kon gelijk ‘s-middags terecht. Heb een flink stuk van m’n haar af laten knippen en het inmiddels bekende strengetje bij laten kleuren. Ben er toch van opgeknapt van dat gefrutsel aan m’n hoofd, al ben ik er nog niet helemaal. Het was er ook heerlijk rustig en degene die me hielp liet me gelukkig ook met rust, dus geen onstuitbare stroom van gekwebbel. Dat was ook fijn.

—o0o—

Well, I tried to have a few days rest, but it was not enough to get rid of the listlessness and fatigue I recently seem to have suffered from . Yesterday I did not at all feel good. So what do you do when you don’t feel hunkydory? At least what do women do? I phoned my hairdresser’s and could make an appointment for that same afternoon already. So I had quite a bit cut off and had the colour of the small strand of hair (you know) touched up. I actually did feel a bit better after that, but I’m not quite there yet. But hey! it was time spent nice and quiet, because fortunately the hairdresser must have felt my mood and did not chatter away like hairdressers often do. That was nice.

11 responses to “En wat doe je dan? / So what do you do?

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    dus wat last van de overgang in het jaargetij
    en dan is de kapper een remedie
    nooit geweten
    geniet de dag

  2. Je site doet vreemd op mijn pc,kan maar gedeelte lezen.
    Goodmorning Bea …… Nog steeds blij met je frisse koppie???
    ja de kapper kan soms wonderen verrichten.

    Sterkte -x-

  3. Groot gelijk hoor.🙂

  4. Dat is dus iets waarin ik niet mee ga met vrouwen Bea, als ik moe en lusteloos ben staat m’n hoofd al helemaal niet aan gefrunnik maar volgende maand moet ik er echt aan geloven en aangezien dat een permanent wordt ben ik de hele middag braver dan anders in een jaar😉 Doe nog maar fijn een poosje rustig aan misschien heb je wel last van de herfst die onstuimig is begonnen, wat Benona schrijft is echt wel zo hoor, scrollen gaat niet dus er is iets mis maar de boodschap is overgekomen, sterkte meis!

  5. De scroller doet het vanaf hier perfect Bea ………. Vrouwen en computers …….. zucht🙂

  6. Scrollen gaat prima hiero en je haar zit fantastisch!

Geef een reactie

