Wat zeg je me daar van / How about that   4 comments

 

Moet je deze video eens bekijken en zeg me dan hoe jij het zou vinden om zo ten huwelijk gevraagd te worden.

—o0o—

Would you please watch this video and then tell me how you would feel about such a marriage proposal.

Posted 1 oktober 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , ,

4 responses to “Wat zeg je me daar van / How about that

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk bedacht Bea, maar ik blijf liever op de grond😉

  2. Het is natuurlijk wel origineel, maar toch maar liever op de knietjes op de begane grond hoor.

  3. wie is er tegenwoordig nog zo naief om te trouwen ? 🙂 Dat meiske heeft wel even flink in de piepzak gezeten

  4. ik denk niet dat ik nog ooit trouw
    maar ja dit is wel een avontuurlijke wijze
    maar dan toch maar op de fiets

Geef een reactie

