Het kàn haast niet anders / It must be   5 comments

Gisteren was het zulk prachtig weer, dat we een langere wandeling hebben gemaakt met Izzy, Lola en Joep en hun bazinnetjes. En ik meende het al eerder te hebben gezien, maar nu weet ik het zeker. Het kàn haast niet anders of er lopen ook wilde zwijnen in “ons” bos. Ik zag een wroetplek en maakte er een opmerking over en de beide anderen waren het er mee eens. Daarna hebben we er op andere plekken nog meer gezien. Het bazinnetje van Joep zei dat ze het heel mooi vond als we ze maar niet tegenkwamen.🙂 Ik kan haar geen ongelijk geven, maar de kans leek me ook niet erg groot, want wij maakten met z’n zevenen denk ik wel zoveel lawaai dat zo’n zwijn wel uit de buurt zou blijven.

Maar er was iets anders waar ik echt kwaad om ben geworden. Kijk maar eens naar de foto’s. Het lag net zover van een zandweg af, dat je het niet vanaf daar kon zien.

—o0o—

Yesterday the weather was so beautiful that we took a longer walk with Izzy, Lola, Joep and their mistresses.  And as I already suspected. There must be wild boar in “our” woods. We saw some rooting places. Joep’s mistress said she hoped we wouldn’t encounter them. 🙂 I didn’t disagree , but said the chance seemed rather remote, since I thought the seven of us were loud enough  for them to steer well away from us.

But we did see something else and that made me angry. See the pictures. It was dumped just far enough from the dirt road that one couldn’t see it from there.

5 responses to “Het kàn haast niet anders / It must be

Subscribe to comments with RSS.

  1. Interessant Bea.🙂

  2. De event. wilde zwijnen zullen wel snel vertrekken als jullie er met de honden zijn, wat je op jouw foto’s ziet is echt om heel erg kwaad van te worden, levensgevaarlijk voor dieren en zelfs voor mensen die even niet opletten!

  3. dit hoort inderdaad niet in het bos. Zou het er zijn neergelegd door een dierenhater ?

  4. Gevaarlijk, wie doet nu zoiets?

    Jetskefotografie
  5. Sommige mensen hebben toch nergens nog respect voor !

Geef een reactie

