Nog een paar foto’s / Some more pictures   9 comments

 

Hier zijn nog een paar foto’s die ik tijdens een wandeling met Diesel in het bos gemaakt heb. Hierboven een paar van een halfdode boom waar een heel grote tak van is afgebroken. Ik hoop dat ik hiermee kan overbrengen hoe mooi dat eigenlijk is. Ik vond het een natuurlijk kunstwerk.

En hieronder een paar van paddenstoelen, die ik mooi en/of bijzonder vond.

—o0o—

Here are some more picures I made while walking in the woods with Diesel. Above of  a half-dead tree, with a very big branch broken off. With these I hope to be able to show you how beautiful that can be. I thought it to be a natural work of art.

 And below some fungi I thought beautiful and/or extraordinary.

  

9 responses to “Nog een paar foto’s / Some more pictures

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    nu ze zijn allen prachtig
    kunstwerken zijn de modellen opzich
    geniet de dag

  2. heel mooi geworden de foto’s van gisteren en de wandeling was ook een groot feest voor de hondjes.

  3. Prachtig die rode paddenstoelen, die heb ik hier nog nooit aangetroffen. Geniet maar van je wandelingen, nu de natuur zoveel kleuren laat zien, dat is echt genieten hoor.

  4. Mooie herfstfoto’s en de natuur kan heel bijzondere kunstwerken laten ontstaan, vanmiddag was het even droog en zowaar de eerste paddestoelen gezien, jammer genoeg geen camera mee en nu komt het water met bakken van de lucht, het onweert en soms hagelt het zelfs brrrrrr.

  5. Als je er oog voor hebt zie je soms de meest merkwaardige kunstwerken in de natuur Bea

  6. Ja je foto’s zijn prachtig.Vooral in de herfst wordt alles om je heen een schilderij.

  7. Jémig, al paddenstoelen? Pfffffffffffffffffffffff Hier nog niet gezien. Enuh ik heb wat met hout hè, Móói!

  8. mogge Bea
    nu ik ben er al weer uit en hoor achter de keuken deur de koffie pruttelen
    proost en een fijne dag

  9. wat mooi zeg heerlijk is dit om naar te kijken zo mooi paddestoelen zeg heerlijk toch de herfst in het land
    groetjes antony

Geef een reactie

