Een teken van leven / A sign of life   11 comments

waar vind je dit op lijken? / what do you think this looks like?

 

en nog een paddenstoel / and another fungus

 

Ja het spijt me, maar veel meer zit er vandaag niet in. Hier zijn dus even, als teken van leven, een paar foto’s die ik tijdens mijn middagwandeling met Diesel heb gemaakt. Het was heerlijk en ik ben er flink van opgeknapt. En geloof me, dat was nodig.

—o0o—

Yes I’m sorry, but more is not on today. So here, as a sign of life, are a few photograph’s I took while out on my afternoon walk with Diesel. It was wonderful and it did me a lot of good. And believe you me, that was necessary.

  

His Lordship ziet uit over zijn landerijen
His Lordship looking out over his lands

 

de graanstoppel is verdwenen; het land is omgeploegd. we gaan
the cornstubble has gone; the land has been ploughed. let’s go

11 responses to “Een teken van leven / A sign of life

Subscribe to comments with RSS.

  1. puur in alle rust genieten dus
    voor nu een goede nacht

  2. Een zwanenhals? Filmpje zit er ff niet in, jeweetwel van Guust importerend. Batterijen niet goed. En opgeladen ook niet meer, of mijn Konica is ter ziele dat kan ook. Wordt vervolgd…………………………………..

  3. Precies wat Sjer zegt een zwaan….leuke herfstserie en een kwispelende blije Dielsel.

  4. Voor mij lijkt het ook op een Zwanenhals Bea. Dat is een flinke zwam aan de boom, mooi hoor.

  5. Tsja in mijn onmetelijke fantasie zie ik een vogelkop die met een houten hamer een klap krijgt, zal wel aan mij liggen😉 Diesel ziet er piekfijn uit en fijn dat je opknapte van de wandeling.

  6. Ik vindt ‘m wel iets weghebben van een geep, dat is een paling-achtige vis met een soort zaagbek maar dan heeft deze wel z’n nek gebroken Bea🙂
    Soms is de natuur een woud van abstracte kunst

  7. ha die Bea
    ben blij met je glimlach hoor
    te mooi weer om aan de pc te zitten
    ok ik was op het werk ,maar genoot toch van het weer
    wens je een goede nacht

  8. Reigerhals met kop kan ook nog………………….♥

    • Toen ik aan kwam lopen was dat het eerste dat ik er in zag: een reiger met een vis in de snavel.🙂 De afstand was toen nog vrij groot. Maar ik kan me voorstellen, dat men denkt aan een zwaan i.v.m. de gebogen hals. Dat komt denk ik ook doordat ik deze foto van dichterbij genomen heb.

  9. Ik zie er een slang in de eerste foto. Ik kijk teveel naar horrorfilms denk ik.

Geef een reactie

