Vervelend / Bother   8 comments

het is nu toch echt herfst

 

hij is nog vrij jong, maar wij hebben onze eigen Ent in het bos

Nu denk ik toch echt dat ik wel eens iets onder de leden zou kunnen hebben. Ik heb al sinds een tijdje last van duizelingen, maar sinds gisteren heb ik ook pijn in m’n keel. Het lijkt wel of ik de halve Sahara heb ingeslikt. Vervelend hoor! Maar ik ga gewoon nog lekker met Diesel er op uit. Buiten voel ik me een stuk beter dan binnen. Bovendien was het vandaag ook weer prachtig weer, dus we hebben vanmiddag saampjes een lange wandeling gemaakt.

—o0o—

Now I really think I might be coming down with something. For a while now I have been having dizzy spells, but since yesterday I also have a sore throat. It feels like I’ve swallowed half of the Sahara. Quite uncomfortable! But I just keep on going on walks with Diesel. Outdoors I feel much better than indoors. Moreover the weather was wonderful again today, so we took a long afternoon walk in the woods this afternoon.

 

wie komt daar aan?

ik hou het in de gaten hoor

8 responses to “Vervelend / Bother

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie fotos Bea
    Diesel past ook op jou
    maar voor iets onder de leden
    verwijs ik je toch naar de huisarts
    en aub niet over een jaar
    voor nu wens ik je een gezonde nachtrust

  2. De griep heerst hier Bea en misschien krijg jij die ook, ik hoop dat je snel op zult knappen want leuk is anders maar je hebt in ieder geval je wandeling gemaakt, ook ik ben vanmiddag een heel eind gaan lopen maar dan wel met Mandy aan de riem want los een eind kan hier niet, de herfst is er zeker en al zijn er echt mooie dingen te zien ik zie wel tegen de winter op.

  3. Nog wel even melden dat je mooie foto’s hebt gemaakt, ik ga voor Diesel die op de uitkijk staat!

  4. Het heerst al, ja………pas goed op jezelf Mum! Niet ziek worden hoor! Bij voorbaat beterschap😉 Grogje…………….preventief!
    ♥Sjer

  5. In deze tijd van het jaar, heb je zomaar een griepje te pakken hoor Bea, pas goed op jezelf. Anders moet Diesel jou ook maar een beetje in de gaten houden…….

  6. Herfsi ts mooi ! Verzorg je maar goed !

  7. Go see the doctor Bea

    Fijn weekend

  8. hhihihihi hele leuke fotos Bea!!🙂
    Beterschap!!

Geef een reactie

