De Bende van Vier / The Gang of Four   8 comments

 

Jazeker! Vandaag zijn we weer eens op stap geweest met de Bende van Vier, t.w. mijn eigen Diesel, Izzy & Lola (de Dolle Drie) en Joep. De dames en heren hebben genoten. En de bazinnetjes ook. Het was mooi zonnig weer en het was gezellig. M’n liefje wat wil je nog meer. Ja, foto’s, helaas heb ik er geen kunnen maken. Trouwens, als ik ze wel had gemaakt waren het zwart wit foto’s geworden. De dames en Diesel hebben zich met groot genoegen in diverse modderpoelen gewenteld. Nou zie je dat bij Lola niet zo, zij is van zichzelf al zwart, maar de blonde Izzy en mijn Diesel zou je niet herkend hebben. En Joep is zwart-wit. Bovendien wordt hij niet graag nat. Tòch is hij dat wel geworden, want de Dolle Drie moesten natuurlijk even lekker zwemmen en Joep kwam te dicht bij Diesel toen die uit het water kwam. Diesel schudde zich eens flink en ja, toen werd Joep ook nogal nat.😉 Je zàg Joep aan de kant springen en toen moest hij nodig ook even schudden.

—o0o—

Oh yes!  Today we went out on the woods with the Gang of Four again, i.e. my own Diesel, Izzy & Lola (the Terrible Trio) and Joep. They had a ball. Their mistresses had a good time too and the weather was nice and sunny. What more could you want. Sure, photo’s, unfortunately I couldn’t take any pictures. Anyway, ìf I would have done so they would have been in black and white. The Lab’s and Diesel have with great pleasure wallowed  in many a pool of mud. Of course on Lola that doesn’t really show much, because she’s black anyway, but Izzy, the blonde one and my Diesel were beyond recognition. And Joep is black-and-white. Moreover he doesn’t like to get wet. And yèt he dìd get wet, because the Terrible Trio had of course to go for a swim and when Diesel got out of the water Joep came too close. Diesel shook the water out of his fur and then Joep got rather wet too.😉 You could séé him jump and of course then he had to shake too.

 

Posted 15 oktober 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

8 responses to “De Bende van Vier / The Gang of Four

Subscribe to comments with RSS.

  1. mogge Bea
    leuk te lezen over de bende van vier
    en als ik dan hier voor de hondjes zie die een verplicht rondje lopen en dan weer naar binnen moeten
    wat een verschil
    ach gelukkig zie ik op de hei / bos wel gelukkige honden
    wens je een fijne dag

  2. je hebt helemaal gelijk Bea
    ik kom net thuis van de sportschool en het is heerlijk weer geworden
    dat ipv poetsen pak ik mijn fietsie en rijd een rondje om Hilversum door bos en over hei
    fijne middag

  3. De bende van vier, zou de titel kunnen zijn van een spannend jongens boek. Het belooft an het eind van de week, beter weer te worden, dus je kunt dan weer volop genieten Bea.

  4. De bende heeft zich dus weer uitstekend vermaakt, zwemmen wordt al koud maar daar hebben dit soort honden totaal geen last van, fijn dat jij het ook gezellig hebt gehad, we krijgen nog een paar warmere dagen dus dat wordt genieten.

  5. Leuk verhaaltje en inderdaad hoe kom je op de naam. Net wat Edward zegt lijkt me een erg spannend kinderboek.
    Maar ik zie de bende zo ook wel voor me. Toch jammer dat er geen foto’s van zijn.
    Fijne dag nog verder.
    Groetjes Anna

  6. Aardigheidje meneer Sonneberg………….. Niet ziek geworden dus? Ben voorlopig ff lekker weg naar France……………….. cu!
    ♥Sjer

Geef een reactie

