Een paar foto’s / A few pictures   9 comments

herfstkleur / Autumn colour

en weer paddestoelen / and fungi again

 

Vanmiddag heb ik weer een paar foto’s kunnen maken. De kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven en de Dolle Drie waren bij lange na niet zo vies als afgelopen maandag, maar tòch leek het me leuk er hier een paar te laten zien.

—o0o—

This afternoon I was able to take a few pictures again. The quality is not the best and the Terrible Trio were not nearly as dirty as last Monday, but I wanted to show you some anyway.

 

hoog op z’n (glibberige) troon

en in de diepte achter hem ………

bijten Izzy en Lola op een houtje😉

 

9 responses to “Een paar foto’s / A few pictures

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi is het buiten nu, de herfst laat prachtige kleuren achter!
    En dat maakt het wandelen met de hond fijn!

  2. ha die Bea
    ja werd nog best lekker weer in de middag
    jullie wandelen ik was weer met de bike een rondje om
    mooi is de herfst toch hé , zeker als het droog is
    drie fototjes zijn niet goed over gekomen
    wens je een goede nacht

  3. Foto 1 laat toch wel fraaie herfstkleuren zien Bea. Wat een kleurenfeest

  4. heb ff gekeken , en het opend gewoon , er komt een melding en daar klik je op alleen lezen
    nu ik lees niet meer , ik sluit af en ga slapen
    goeden nacht wens ik je

  5. De eerste foto vind ik toch erg mooi. Prachtige kleuren. En zo te zien genieten de banjers er ook van.
    Groetjes Anna

  6. Mooi die herfstkleuren Bea, maar de foto van Diesel tussen de paddestoelen is ook erg leuk, natuurlijk het stel black and white ook!

  7. Prachtige kleuren op de eerste foto Bea, op en top herfst hoor! De foto van Diesel op de boomstronk met paddenstoelen, is echt super.

  8. Prachtig hé dat kleurenpallet dat de herfst creert. Herfst is één va mijn favoriete seizoenen (samen met de lente)

Geef een reactie

