Snap jij dat nou? / Do you understand?   7 comments

 

kijk hem daar nou liggen / look at him lying there

Heb ik nèt zo’n prachtig nep-Bia Bed voor Diesel besteld, omdat hij vrijwel nooit meer in z’n hardplastic mand-met-kussen ligt; dek ik vanochtend de tafel voor het ontbijt, ploft meneer gelijk in de mand en blijft daar braaf liggen tot ik klaar ben met eten, heb afgeruimd en hem roep voor zíjn ontbijt. ::roll: Nou heb ik wel een paar keer tegen hem gezegd dat hij in de mand moet als eters heb. En dan moest ik hem vaak nog wel een keer of 2, 3 terugleggen. (Lang niet iedereen kan zijn charme weerstaan.) Maar anders dan wanneer ik eters had, deed hij dat nooit en lag gewoon naast of achter mijn stoel. Snap jíj dat nou? xxdontknow
Ben benieuwd wat meneer doet als aan het eind van de middag z’n nieuwe bed gebracht is. Als jij ook benieuwd bent kom dan vanavond hier nog maar eens kijken om te zien  wat er dan gebeurt.

—o0o—

So I just ordered a beautiful fake Bia Bed for Diesel, because he hardly ever uses his hard-plastic dog-bed-with-pillow any more. This   morning I lay the table for breakfast and lo-and-behold His Lordship dives in his bed and stays there until I have finished breakfast, cleared the table and called him for hìs breakfast. ::roll: Now, I did tell him a few times to go there  when I had people over for dinner and even then I had to send him back there 2 or 3 times. (Not everybody can withstand his charm.) But otherwise, he never did. He just lay down next to, or behind my chair. Do yóú understand it? xxdontknow
I’m curious to see what happens when his new bed has been delivered late this afternoon. If you are too then come back here this evening and see what happened.

 

17.15 pm
 

En van de postbezorging snap ik ook geen jota. Kijk net weer even op track and trace bij post.nl wordt het ineens mòrgenmiddag tussen 14.30 en 16.30 u. ::roll:

—o0o—

And I don’t understand the inner workings of the maildelivery either. I just looked at track and trace at post.nl and suddenly delivery will be tomòrrow afternoon between 14.30 and 16.30 h. ::roll:

 

Posted 18 oktober 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , , , ,

7 responses to “Snap jij dat nou? / Do you understand?

Subscribe to comments with RSS.

  1. ben heeeeel benieuwd wat er dan gebeurd
    gr maria

  2. Hahaaa … die post hé ….. kijk ik morgen toch weer !!🙂

  3. verstandige hond die Diesel , maar dat wist ik al
    kijk uit naar vervolg

  4. Wat een snoet Bea, echt om te lachen, kijk Diesel mag dan niet vaak meer in de mand liggen, maar het is wel zijn mand en dat laat hij even aan je zien!😉

  5. Hahahaha….de blik van Diesel spreekt boekdelen!

  6. Wat een schatje hihihihihihi….
    en hij is zo blij met z’n nieuwe bedje dus🙂 die is ook erg mooi. Denk nu terug aan de fotos van net, goh hij was dus echt super nieuwgerig Bea.
    Wat leuk zoiets to zien hihihihi

    Leuk dat je langs kwam….hele fijne weekeind!!
    Groetjes kus xxxxx

  7. Hij zal voelen wat er te wachten staat en is toch nog niet klaar voor de verandering ? Who know ?. Soms reageren ze op de voor ons raarste manieren. We zullen hun taal nooit helemaal begrijpen. Nu ga ik snel naar je volgende berichtje, want ook ik ben benieuwd.

Geef een reactie

