-5°C ! / 23°F !   7 comments

 

 

Heeft het toch vannacht 5 graden gevroren! De autoruiten waren al bevroren en ik toen ik iets in de container wilde gooien vond ik al een eerste slachtoffer van de kou. Zie foto hieronder.
En Diesel heeft nu overdag z’n plaid in z’n nieuwe bed. ‘s-Nachts wil hij gewoon nog steeds in de bench. Z’n vertrouwde hol.🙂

—o0o—

This past night the temperature dropped to 23 degrees(F). The car windows were frozen and when I went out to throw something in the bin I found a first victim of the cold already. See picture below.
And during the daytime Diesel now has his plaid in his new bed. But he still wants to spend his nights in the kennel (the small one in the house, not the big one in the garden). His trusted lair.🙂

 

 

7 responses to “-5°C ! / 23°F !

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    ja ik deed vanmorgen de handschoenen aan op de fiets , maar prachtig weer
    al waren er hier enkele buien ook met hagel
    geniet de dag

  2. Vanmorgen was het behoorlijk aan het regenen maar later was het mooi weer, Diesel ligt erbij als een prins en het slachtoffer van de kou had natuurlijk geen warm nestje😉

  3. Ik sta zo gereed voor een fietstochtje naar Meppel. De handschoentjes gaan aan hoor

  4. Diesel heeft het goed bekeken, lekker warm zo’n plaid. De winter is nu echt in aantocht hoor, voor mij hoeft het niet!

  5. Nét op tijd mijn grote muntenplant binnen gehaald ja. Is een vetplant, daar wil ik geen vorst overheen hebben. Het heeft verdrie in de Achterhoek al -10 gevroren. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Winterslaap maar weer?

    • Kweetut, schreef het hierboven al in een antwoordje aan Henk.
      Maar wat vinje dan van het verschil tussen de nacht van zaterdag op zondag en die van gisteren op vandaag? De eerste was het -10 en de tweede +5 en hoosde het. Vijftien graden verschil!!!!!

Geef een reactie

