Ingang wintertijd / Start Wintertime   7 comments

 

 

 

Ik vind dat ik al heel wat klokken moet verzetten, maar conservator Richard Horton van het Britse Science Museum in Londen moet in totaal 500 klokken verzetten voordat vannacht de wintertijd ingaat.

Daar moet ik toch even niet aan denken.smiles

 

—o0o—

And I thought that I had quite a few clocks to reset, but curator Richard Horton of the British Science Museum in Londen must reset 500 clocks in all before Wintertime starts tonight.

I don’t even want to think about that.smiles

Posted 27 oktober 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with ,

7 responses to “Ingang wintertijd / Start Wintertime

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoe laat zal ze daarmee beginnen????
    dingdongdingdong dingdongdingdong ……………..

  2. Ik doe er vanavond 1 , mijn horloge
    morgen avond thuis de anderen
    goeden nacht

  3. Hier hoef ik alleen maar mijn horloge een uur achter te zetten en ik moet er echt niet aan denken om 500 klokken een uur achter- of vooruit te zetten, het lijkt mij handiger om er een bord bij te zetten met zomer of wintertijd 😉

  4. Het lijkt me nog veel erger als al die klokken tegelijk beginnen te bellen, heb m’n oordopjes alvast ingedaan 🙂

  5. Ik ben er ook snel klaar mee Bea, maar 500 klokken een uur terugzetten, is toch wel een aardig klusje. Inderdaad, als die allemaal tegelijk gaan klingelen en bellen, kan je maar beter even een straatje omgaan.

  6. Jémig, daar mag zij wel een dag eerder mee beginnen hè, 😉 En je weet………… Sjef ’s hobby, hij heeft er ook nogal wat, lol.
    ♥Sjer

Geef een reactie

